Rotterdam

Son-T

Registered User
Waar: Rotterdam (Wereld Havendagen)
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Xena vuurwerk
Wat : Professioneel vuurwerk, max 3 inch
Waar: Op de Maas vanaf een ponton op de hoogte van de Erasmusbrug
Tijdstip: Ca. 22:00 uur

whd_vuurwerk.jpg

Traditioneel zal de avondshow worden afgesloten met een oogverblindend vuurwerk op de Maas.
Vanuit de stad is het mogelijk het circus te voet te begeleiden naar de Wereldhavendagen.
Kijk voor de exacte starttijd en locatie op www.wereldhavendagen.nl. Iedereen is van harte welkom.
Wil je na het avondprogramma nog verder feesten bezoek dan De Nacht van de Kaap.

Het hele spektakel is zeer goed te volgen
vanaf de Erasmusbrug, Willemskade en
de tribune op de Holland Amerikakade (Wilhelminapier).
Aanvang 20.00 uur op de kades, 21.00 uur op het water. Einde circa 23.00 uur.

Bron:http://www.wereldhavendagen.nl/

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vandaag zijn we al begonnen met de opbouw voor het vuurwerk van de havendagen. de rekken staan op positie en afgedekt voor de eventuele regen die vannacht nog gaat vallen. vandaag hadden we mazzel met het weer.
af en toe een buitje. maar gelukkig konden we schuilen in een container die op het ponton staat. op papier heb ik al een deel van de show gezien, ik kan zeggen dat je dingen gaat zien die je nog niet eerder heb gezien, mooie produkten , mooie waterfontijnen. mooie shells en mines. en we eindigen weer met een hoop geknal met zilveren staarten. Ik ben er in iedergeval bij en sta op het ponton. tot morgen. :bigsmile:

Poziloc

FPM Hangouderen
Zal ik je handje maar weer vasthouden dan?:toung:
Ook ik ben vandaag aanwezig geweest en heb aardig staan kwijlen van de producten die geschoten gaan worden en die zijn opzeker nooit eerder geschoten in Nederland! oftwel kwaliteits spullen

F16

FPM Fotograaf & Filmer
ik ben vanavond ook aanwezig in Rotterdam, dat beloofd een leuke show te worden als ik dat zo lees.:smile:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gisteravond ook wezen kijken en ik moet zeggen dat ik echt een hele goede show heb gezien.

Er is echt gebruik gemaakt van zeer veel top produkten en dat was goed te zien ook.
Diverse shells en blokken waren zeer fel van kleur en dat zie je niet vaak in nederland.
Het tempo in de show was ook goed te noemen en een salute finale die weer eens wat anders geschoten werd. eerst I-shaped om vervolgens over de gaan in v/w-shape.
Persoonlijk zie ik liever een goeie oplopende I-shape salute finale maar dit was ook wel apart.

Heb me prima vermaakt gisteravond. Heren schieters bedankt voor deze top show!:nuts:

dieter

Registered User

Weer een kort filmpje gevonden..........

De finale..................

Ben benieuwd naar de beelden met de muziek erbij.
Die op bliptv vind ik niet van echt goede qualiteit ( http://www.blip.tv/file/2562989 ).
Hoop snel op betere beeelden met de muziek........

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ben benieuwd naar de beelden met de muziek erbij.
Die op bliptv vind ik niet van echt goede qualiteit ( http://www.blip.tv/file/2562989 ).
Hoop snel op betere beeelden met de muziek........

Er is door ons op 2 posities gefilmt , ik zelf heb op het ponton gefilmt en een ander heeft vanaf het VIP gedeelte op de kade gefilmt. en de orginele muziek krijg ik ook binnenkort, dus effe kijken wat ik kan maken.

henk39

Registered User
zo ff, het filmpje bekeken, mooi show, vele malen beter dan wat er werd geschoten tijdens de jaarwisseling( was andere bedrijf) maar dit was toppie, zo zie ik ze graag, en dan met max 3 inch, mooi hoor!!!!, En ik neem aan dat het budget ook veel lager was dan met 31-12-08 toen een ander bedrijf daar schoot.

Bovenaan