rode pijl Weco

T.Kooij

Registered User
Een reactie op het bericht van gantpoplin 03-02-2005 23:28.
Op zijn foto staan links de Zinkpijl 901 en rechts de rode pijl van Weco.
Dit is geen lawinepijl, maar ik heb deze zien staan beschreven als signaalpijl. Online zijn ze nog wel te bestellen, dus worden nog wel gemaakt. Zelf heb ik ook een foto van deze signaalpijl, diameter 32mm
met daarnaast een vorsere precies dezelfde rode pijl diameter nu 36mm maar dan met een vette tekst erop: Super Blitzknall. Is dit dan de echte lawinepijl ? De foto van mij is in deze site ge-upload, ik weet niet hoe ik dit in dit bericht kon krijgen ?
Wie heeft er ervaring met de rode signaalpijl van Weco ?

T.Kooij

Registered User
rectificatie

De rode pijl, de zgn. Signalrakete A van Weco is natuurlijk niet alleen een signaalpijl maar ook een lawinepijl te noemen. Zie foto beide pijlen.
Viber: bedankt voor jouw tips.

Wie heeft er ervaring met deze twee pijlen van Weco ?
my.php
[/URL][/IMG]

edvp

Registered User
de rechter heb ik 4 a 5 jaar geleden uit zwitserland gehaald, waren mijn eerste 'lawine pijlen'
de knal was echt goed hard...maar een vergelijking geen idee. er zit telkens een jaar tussen mijn lawine pijlen en dan merk je niet echt een verschil meer. Het enige wat ik elke keer weer denk ik JAHOEEEEE en zow dat gaat hard...:p

Grtn E.

appiehappie

Registered User
Mijn laatste ervaring met die Signal A pijlen was van twee jaar geleden. Wat ik mij nog kon herinneren was dat de pijlen extreem hoog de lucht in gingen. De knal was ook anderes dan van een kleinere lawinepijl, maar deze komen ook minder hoog. De Signal A geeft een veel diepere, alles overtreffende dreun, zodat het ook meteen duidelijk is wat de "status" van dit vuurwerk is.
Het blijven mooie pijlen, misschien toch maar weer eens een bezoekje brengen aan Zwitserland! :)

Feuerwerk

Registered User
In zwitserland is deze zoals in het andere topic vermeld niet meer te krijgen, de regering had ze verboden nadat zich gevaarlijke situaties hadden voorgedaan met deze pijlen (afgaan op de grond e.d.)

Jumborol

Registered User
De rechter had ik voor het laatst gehad met millenium wisseling en moet zeggen waren goeie knallen menig auto alarm wilde nog wel eens af gaan en ja ik schoot ze gewoon de lucht in. ;)

Helaas niet meer te verkrijgen......

edvp

Registered User
hee leute!

ik zat net wat te surfen komt ik op een site.
moet je eens bij raketten kijken.
zie ik tot mijn verbazing dat beide pijltjes hier te koop zijn???
ik kan absoluut geen duits, en weet ook niet waar het weg komt (denk aan oostenrijk)
maar voor wat ik er van begrijp kan je die daar gewoon als particulier daar kopen. voor een volgens mij ook niet zon duur prijsje
als dat zo is, zou wel heel erg mooi zijn, want het zijn toch wel hele goede pijltjes.
onderaan die lijst staat update van 30 december. dus ik neem aan dat ze nog wel te koop zijn.
ik weet niet wie dit kan vertalen, maar betekend dit dat ze nog wel gemaakt worden? en dat je ze in oostenrijk kan kopen, voor niet al te veel geld?
ik hoop dat iemand hier wat meer uit kan maken.

grtn E.

edvp

Registered User
zo bijzonder is dit mailtje dus niet aan de eerste post te zien.|:(
zal wel de enthausiastme zijn :p

maar dan nog wel de vragen: waar is dit? en klopt het dat het niet duur is?

grtn E.

blazuhhh

Registered User
De winkel heeft wel een heel leuk assortiment aan vuurpijlen. Kan alleen niet vinden waar dit bedrijf gevestigd is en hoe je contact met ze op kan nemen.

edvp

Registered User
aha...

toch jammer dat die dingen niet wat dichter bij huis te krijgen zijn.
:'(
want ze zijn te vet voor woorden :p :9

E.

Chrissie81

Registered User
De linkse Super blitzz Knallrakette is echt een superpijl. Echt allesovertreffende dreun en flits! had ze 2004/2005 voor het laatst, maar zie ze nog maar is te krijgen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan