Rijswijk

Moontan

Moderator
Medewerker
wanneer: vrijdag 5 februari 2016
waar: Rijswijk
Provincie: Zuid Holland
Wie: niet bekend
Wat: niet bekend
Tijdstip: 22.00 uur
Waarom: jubileumjaar ‘50 Jaar Podiumkunst in Rijswijk’

persbericht:
http://www.grootrijswijk.nl/nieuws/aftrap-50-jaar-podiumkunst-in-rijswijk-met-vuurwerk-bij-de-schouwburg-1.5682351

adgertic

Registered User
Toch blijf ik het erg krom vinden dat dit kan en de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal al enkele jaren verbannen is naar Den Haag....
Gemeente Rijswijk meet behoorlijk met 2 maten.

È La Mia Vita

GMP82

Zilveren Member
De officiële lezing is, dat het vanwege de grootte van het publiek de veilige doorstroming van de weg langs de schouwburg niet gegarandeerd was.
Ofwel die locatie ging ten onder aan het succes van de demo. Maar goed, in theorie zou dit met een show als deze ook kùnnen gebeuren.

Dus het blijft nogal dubbel...

Vuurwerkhal.nl

Registered User
De officiële lezing is, dat het vanwege de grootte van het publiek de veilige doorstroming van de weg langs de schouwburg niet gegarandeerd was.
Ofwel die locatie ging ten onder aan het succes van de demo. Maar goed, in theorie zou dit met een show als deze ook kùnnen gebeuren.

Dus het blijft nogal dubbel...

Ik ben dus ook wezen kijken gisteren.
Ik miste de verkeersregelaars met hun afzetting, goede afzetting van de schietlocatie, EHBO post en de beveiligers. Het publiek was wel in grote getale aanwezig. Alleen in de genomen maatregelen was verschil.

GMP82

Zilveren Member
Mja ik kan me goed voorstellen dat dat in het verkeerde keelgat schiet.

Voelt als naaierij....

adgertic

Registered User
Zoals ik ook al op facebook heb geroepen:

Wat ik er van vind.....
Ronduit belachelijk dat een van de betere winkels binnen een gemeente zoveel tegenwerking kan krijgen van diezelfde gemeente.
Als je toch potverdikkie bij de gemeente Rijswijk iets te vertellen hebt dan ben je toch trots? Dat een ondernemer uit je stad graag iets wil laten zien aan de mensen waar zowel gemeente, ondernemer als ook verschillende andere ondernemers een bijzonder voordeel aan kan hebben....

Je wilt minder gesloop met oud en nieuw? Dat begint bij voorlichting en laten zien dat die illegale rommel niet nodig is.... dat legaal spul op veel vlakken mooier is dan die ellende uit Polen etc.....
Maak er dan een bijzonder evenement van. Geef (buiten de rijswijkse vuurwerkhal) andere ondernemers de kans om zichzelf ook te presenteren, oliebollenkraam erbij, stand van de politie, muziek van rijswijkse artiesten etc etc....
Ja.... het zal allemaal wel aan mij liggen maar ondernemers wegjagen daar is volgens mij nog nooit een stad beter van geworden.....

Bijzonder vreemd is het wel allemaal.... kunnen we de volgende raadsvergadering wat vragen indienen???

È La Mia Vita

Moontan

Moderator
Medewerker
Deze gemeente meet met twee maten. Iets wat nooit zou mogen gebeuren.
En je kan wel proberen om er iets tegen te gaan doen maar je trekt altijd aan het kortste eind.
Ik kan mij goed voorstellen dat Frits zich bij de neus genomen voelt.

Bovenaan