Red Cracker

bas2

Registered User
ZON5OB5R2G2B

69122612IV1W

Iemand ervaring met deze rol??? Heb hem bij Zena gekocht kosten daar 30 euro.

Laatst bewerkt:

Twenteland II

Registered User
Alpeco heeft toen ook een Red Cracker gehad,

ALL RED CRACKER "1388"
Knalmat met eindknal in doos.

ALL RED CRACKER "2492"

ALL RED CRACKER "4582"

mischien wel de zelfde mat die jij hebt Bas, of was de Red Cracker van Alpeco een betere of andere versie dan de Zena Red Cracker ??

Grt Twenteland

golden eye

Registered User
Volgens mij is het zeker 4 tot 5 jaar geleden dat de ALL RED CRACKER bij alpeco verkocht werd. Destijds had ik er ook een paar en dan de kleinste.
Ik heb nu de HINDOE 4000 van Zena en op de doos staat RED CRACKER,de ALL RED CRACKER van alpeco vond ik zover ik me kan herinneren er fijner uitzien,of beter gezegd de rotjes van de HINDOE4000 zijn groter,ook is de HINDOE dubbel gelaagd en heeft een grotere eindbom!
Ofdat de HINDOE beter is als de ALL RED CRACKER destijds weet ik niet,de hindoe heb ik nog niet "live" gehoord maar de all red cracker viel toen echt niet tegen met zijn kleine rotjes!!!

Twenteland II

Registered User
is inderdaad een tijd geleden dat Alpeco ze verkocht, heb inderdaad even in het archief gekeken van Alpeco, en kwam toen deze Red Cracker tegen,

Wizz

Registered User
Volgens mij is het zeker 4 tot 5 jaar geleden dat de ALL RED CRACKER bij alpeco verkocht werd. Destijds had ik er ook een paar en dan de kleinste.
Ik heb nu de HINDOE 4000 van Zena en op de doos staat RED CRACKER,de ALL RED CRACKER van alpeco vond ik zover ik me kan herinneren er fijner uitzien,of beter gezegd de rotjes van de HINDOE4000 zijn groter,ook is de HINDOE dubbel gelaagd en heeft een grotere eindbom!
Ofdat de HINDOE beter is als de ALL RED CRACKER destijds weet ik niet,de hindoe heb ik nog niet "live" gehoord maar de all red cracker viel toen echt niet tegen met zijn kleine rotjes!!!

Red cracker is ook dubbel gelaagd (radar)
verder heb je helemaal gelijk !

Bovenaan