Recemonsters Oud en Nieuw 2011/2012

recemonster

Registered User
Ja ja het is al weer meer dan een maand geleden dat we lekker mochten stoken :(
Afgelopen jaar voor mijn collectie grotendeels bij 2 winkels geweest Original Fireworks en Herman de Haan.

Original Fireworks
Dit jaar toch maar weer een bezoekje gebracht aan onze zuider buuren voor wat leuke cakes.
10x 5.000 Klapper
2x Traca 10
1x Mjolnir
1x Lynx B
3x Caldera
1x Pluto C

Herman de Haan
Dit jaar dankzij de super actie van Herman de Haan een hele leuke korting gekregen waar door het voor mij de moeite was om 200km heen en 200km terug te rijden. Wel grappig was dat tijdens het wachten een meneer aan ons vroeg jullie staan hier al even hebben jullie een hele pallat vol besteld of zo? Toen ik aan de beurt was stonden de andere mensen wel erg raar te kijken of ze nog nooit zo veel vuurwerk hadden gezien haha.
De buit:

1x Hawaii
2x Panter
1x The Cube
2x Sniper
2x Super 4
1x 3 Stage Whistling
1x Phoenix
2x Wave Willow
12x Silver Salute
16x Vast Fortune
1x Bouqete of happiness
4x Beautiful Leaves
2x Silver Willow
2x Fire Flower
3x Screamer King
4x Multi Thunder King
2x Rebel
2x 24 Thunderkings
3x Cruise Rockets (2010 versie :D )
En nog wat klein spul

Hier een collectie foto van alles.

img6017p.jpg

Alles is gefilmd alleen helaas is van sommige dingen de kwaliteit erg belabberd omdat de camera man niet helemaal om stond te letten op het filmen maar meer van het vuurwerk stond te genieten al met al heb ik dit jaar toch zon 30 video's die de komende maanden op mijn Youtube kanaal zullen verschijnen.

Om te beginnen zijn hier alvast 2 video's:

Collectie 2011/2012:

10 uur project:

5.000 klapper van Original fireworks overdag

2x 5.000 klapper van Original Fireworks s avonds

Broekhoff - Wave Willow (Aanrader)

Royal Fireworks - Vast Fortune (Dikke aanrader!)

Wolff Vuurwerk - Phoenix

Original Fireworks - Caldera

Royal Fireworks - Beatifull leaves

Original Fireworks - Mjölnir

Wolff Vuurwerk - The Cube

Wolff Vuurwerk - Cruise Rockets - Overdag

Wolff Vuurwerk - Cruise Rockets - 'S avonds

Original Fireworks - L117 - X-Man, W. dreams en Northernlight

Wolff Vuurwerk - Silver Salute 2x

Original fireworks - 2x Traca 10

Doorlont projectje van romeinse kaarsen

Royal Fireworks - Beautiful leaves

Wolff Vuurwerk - Hawaii

Laatst bewerkt:

rinsje007

Registered User
lekkere collectie hoor
zag in je 10 uur project wel een duidelijk verschil tussen de eerste en tweede eindbom van de 5ks
hoe was dit bij de andere

recemonster

Registered User
lekkere collectie hoor
zag in je 10 uur project wel een duidelijk verschil tussen de eerste en tweede eindbom van de 5ks
hoe was dit bij de andere

De andere waren gewoon erg goed! kan gebeuren dat er 1 tussen zit die het wat minder doet blijft toch hand werk. Binnenkort zal ik de video's van de 5k's posten :)

recemonster

Registered User
Een filmpje van de Vast Fortune van Royal Fireworks toegevoegd aan de start post vind dit echt een super cake zeker een aanrader kijk zelf maar waarom :hehe!:

recemonster

Registered User
En ik heb alweer een nieuwe video toegevoegd aan de start post! Dit maal de Phoenix van Wolff vuurwerk.
Voor een potje van 15 euro ook erg leuk en de mines waren naar mijn menig vrij goed te noemen.
(Wel wat ingezoomd maar is helaas niet anders... )

recemonster

Registered User
Dit maal een film van een prachtige fontein van Original Fireworks namelijk Caldera deze geeft een lekker kabaal en gaat +/- 4 meter hoog wat mij betreft ook een aanrader!

(Film staat in de start post)

recemonster

Registered User
En deze keer 2 filmpjes van de oude Cruise Rockets. Ik had ze nog nooit gehad maar vond ze erg goed en zal ze komend jaar weer aanschaffen mochten ze weer van deze kwaliteit zijn :)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Snif Snif.... De ''echte'' goede cruise rockets! Bedankt voor de films! Erg leuk om te bekijken.

Ps. Hoop zelf ook dat de ''oude'' cruise rockets terug komen.

recemonster

Registered User
Deze aflevering 2 filmpjes het eerste filmpje is de L117 serie van Original Fireworks bestaande uit X-Man, W. dreams en Northerlight en het tweede filmpje is van 2 heerlijke silver salutjes :hehe!: ze zijn beide toegevoegd aan de startpost.

recemonster

Registered User
een filmpje van 2x traca 10 meter toegevoegd.
Ik ben niet zo'n matten freak maar vond deze traca's wel heel erg leuk :D
Dikke aanrader wat mij betreft.

Bovenaan