Quadriffis Lijstje 2010-2011

Quadriffis

Registered User
@Painkiller bedankt voor je reactie zal vanavond even kijken waarom ik ook alweer voor deze cake heb gekozen.

Wat is het toch verschrikkelijk moeilijk dit jaar er is zoveel moois, en dan de diverse top acties met 30-40% kortingen. Ben er nog steeds niet uit waar ik het ga halen, en mijn budget is niet hoog genoeg om bij 2 winkels te bestellen (en de hoogste korting te krijgen).

Ik ga van het weekend maar even lekker aan de slag met keuzes maken!

Quadriffis

Registered User
Wederom van alles verandert, heb alles van Royal eraf gehaald toch wat te duur in verhouding tot de kwaliteit.

Ik ben nu nog opzoek naar een leuke combi van cakes voor een kleine finale (2-3 cakes tegelijk) en ik ben erg benieuwd naar de Explosion line van Cafferata.

Nog een toevoeging welke nog niet in de database staat -> Big Fantasy van Bonfireworks

Quadriffis

Registered User
Geen golden flowers/willow van zena? Vind dit persoonlijk echt toppers.

Ben het helemaal met je eens maar heb deze afgelopen jaar gehad en hoewel ze zeer goed zijn bevallen kies ik er nu bewust voor om andere cakes te proberen. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de silver salute, sniper en outrageous.

polleke45

Registered User
Wat dacht je van de Treasure Island van Bonfireworks en de Daybreak van Wolff. Ik wil trouwens even reageren op je post over RoyalFireworks ik ben het wel deels met je eens maar ze hebben een aantal goede potjes hoor kijk eens naar de
-Snow Drop 6,95
-Sensation of Joy 8,95
-Vast Fortune 9,50
-Fire Emblem 19,95

Quadriffis

Registered User
Besteld met 30% korting:

BonFireworks
1x City lights (Oriental Collection)
1x Fantasy (Oriental Collection)
1x Midnight delight (Oriental Collection)
1x The wave (Oriental Collection)
1x Weeping willow (Oriental Collection)
1x Wodka blue (Oriental Collection)
1x Big Fantasy

Lesli Vuurwerk
1x Apocalypto (New Spirit)
1x Energetic (Pyro Shopper)

Witte Tenten verhuur
1x Goud (Marijn vuurwerk)
1x Vette Marja (Marijn vuurwerk)

Wolff Vuurwerk
1x Cape Town (Dynasty Collection)
1x Las Vegas (Dynasty Collection)
1x Space Shooters (Dynasty Collection)
1x Spinning Blades (Dynasty Collection)
1x Wasp (Dynasty Collection)

Zena Vuurwerk
1x Coupe D'Etat (Herlat Collection)
1x Fusion (Thor Collection)
1x Hypnotised (Herlat Collection)

Totaal 370 euro met korting!

Quadriffis

Registered User
Mooie lijst Quadriffis. Daar ga je een hoop plezier aan beleven. Have fun

Dank u, heeft veel tijd gekost om dit bij elkaar te zoeken dus hoop dat het allemaal goed bevalt!

Kijk nu alleen nog uit naar Xplosion line van Cafferata, als die producten echt zo zijn als op de films... en iets toevoegen kan altijd nog haha :)

Quadriffis

Registered User
Vandaag dan eindelijk mijn vuurwerk opgehaald!!! Alles besteld bij 123Vuurwerk te Lopik, dus vandaag een mooi ritje gehad die kant op (Apeldoorn-Lopik). Vorig jaar goed bevallen en dit jaar ook zeker weer! Ik was rond 10.20 in Lopik en werd meteen geholpen en mn bestelling lag ook in no-time op de balie, samen alles gecontroleerd en wegens vroeg bestellen alles meegekregen wat besteld was. Ze zeiden dat er wat problemen waren met de Cape town, Light year en de Fusion. Maar gelukkig klopte dus alles en kon ik gaan inladen en kreeg zelfs nog hulp ook naar de auto. Nog even rond gekeken in de showroom en kon het niet laten om 3x de Hoogmoed mee te nemen nog.

Ben blij dat ik Steenbergen te ver weg vond na het lezen van alle klachten!

Mischien morgen nog wat klein spul voor de avond erbij halen ;)

Hierbij mijn collectiefoto's:

quadriffis-albums-collectie-2010-picture2984-1-jpg.jpg

quadriffis-albums-collectie-2010-picture2985-2-jpg.jpg

quadriffis-albums-collectie-2010-picture2986-3-jpg.jpg

quadriffis-albums-collectie-2010-picture2987-4-jpg.jpg

quadriffis-albums-collectie-2010-picture2988-5-jpg.jpg

heb er nog meer misschien post ik morgen nog meer foto's!

Bovenaan