Pyroworld.nl Best of \ End year video 2015.

RedBaron

Registered User
Ook dit jaar heb ik natuurlijk weer een Pyroworld.nl Best of \ eindejaarsvideo in elkaar gezet. Italiaans vuurwerk, de Eiffeltoren, finales, vette singleshotstukken, en thema's er komt van alles voorbij. Dit alles natuurlijk gemonteerd op een mooie soundtrack. Ik zou zeggen: veel kijk plezier!! :grin:

joszie

Zilveren Member
Heerlijk om te zien en prachtig gemaakt. Prachtige beelden. Ben je nu zelf ook bij alle shows aanwezig geweest?

Moontan

Moderator
Medewerker
Schiiterende beelden Jack. Ik heb weer genoten. Dank je wel!!
Ik wens je een prettig kerstfeest samen met je partner.

DioR

Registered User
Jack!

Zoals je weet wacht ik elk jaar weer op je compilatie. Echter moeten beelden eerst geschoten worden dus helaas kan je er niet elke week een online knallen! Wat moet ik zeggen over deze compilatie.... Ik denk dat dit je beste tot nu toe is! Wat een brute beelden! De eiffeltoren blijft een bizar mooie scene. Wat daar gebeurd met de single shots is gewoon magisch! In de compilatie kwam er een punt dat ik weer voelde hoe mooi vuurwerk wel niet kan zijn. Het is sierlijk, strak en letterlijk schrijven in de lucht! Het mooiste punt vond ik misschien wel het multicolour stuk. Helaas kom je het niet heel veel tegen, dus hier mooi om te zien hoe alles achter elkaar is gemonteerd. Ook een belangrijke toevoeging is de muziek! Die maakt het geheel als een symphonisch sprookje! Jack, wederom weer bedankt, fijne dagen en ik kan al niet wachten op de compilatie van volgend jaar!

Diepe buiging voor jou voor het maken!

RedBaron

Registered User
Dank allen tot nu toe voor deze mooie reacties. Ja Dion zoals ik al op Facebook melde: Het zou verleidelijk zijn om het vaker te maken. Maar er kruipt ontzettend veel tijd in. In totaal ben ik hier 2 maanden mee bezig. Dus het is maar goed dat ik het 1x per jaar doe.. Ook al omdat ik eerst de beelden moet verzamelen wink emoticon. En ja de muziek keuze is heel erg belangrijk in de video. Het draagt voor een deel de hele video. Als dat niet lekker gaat voor mn gevoel dan is de video ook niet zo goed heb ik de indruk. Muziek zoeken doe ik in principe het hele jaar door.

stefantvs

Administrator
Medewerker
altijd lekker dit vervroegd kerstcadeau :have a nice day:

natuurlijk ook gelijk jouw topper weer bekeken , althans dat vind ik :p

RedBaron

Registered User
Mee eens stefan! Dat vond ik de beste. Echter degene van dit jaar vind ik net iets beter...

hahaha.. Ik probeer ieder jaar weer een betere video te maken. die van 2010 was idd erg mooi.. maar stiekem vind ik de nieuwste toch net ff beter ook, al zeg ik het zelf hehehe.

RedBaron

Registered User
Hier nog een andere link van mn video voor diegene die problemen hebben (als je bijvoorbeeld in Duitsland zit, of mobiel hem wil zien) met het afspelen.

[video=dailymotion;x3jm46n]http://www.dailymotion.com/video/x3jm46n_pyroworld-nl-best-of-end-year-video-2015-fireworks-vuurwerk-feu-artifice_fun[/video]

Bovenaan