pyroknallies officiele lijst 2014-2015

pyroknallie

Registered User
dit is dan uiteindelijk me gehele bestelling voor dit jaar,en wat ik nog over had van afgelopen jaar,
hier komt verder niks meer bij,hou toch altijd een berg over,maar je zou maar net te kort komen.
de schuurmans artikelen en sommige van royal fireworks had ik nog staan van afgelopen jaar,
ik ben nooit zo'n prater op het forum,maar meer een genieter van al de andere berichten en filmpjes die gepost worde,

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33609

pyroknallie

Registered User
das een goeie,kijk wel waar het schip strand ga in ieder geval non stop stoken,
8 uur zonder eten en niks anders doen dan stoken,moet het wel lukken den ik zo,en wat over blijft voor jaar erna

pyroknallie

Registered User
helaas wel pyro oom,vorig jaar had ik nog meer daarom ook heel wat over,op 9 kartonnen van royal alles al betaald en al tot me beschikking.
maar die kartonnen staan ook al vast voor me,wel voor een goeie korting dan.stook samen met me zwager non stop,je weet het is in de bakkerstraat altijd oorlog met oud en nieuw,we gaan elkaar spreken

D

Deleted member 17038

Guest
ik ben nooit zo'n prater op het forum,maar meer een genieter van al de andere berichten en filmpjes die gepost worde,
Ja zo kan ik het ook! Gewoon zoveel vuurwerk kopen dat je geen camera met toebehoren meer kan betalen EN geen tijd over hebt om iemand te laten filmen! Volgend jaar maar een boxje of 6 minder en een cameraman inhuren!!! :tounge:
Ik ben ook wel benieuwd waar je al je meubels laat om ruimte voor het vuurwerk te maken :hehe!:

Laatst bewerkt door een moderator:

painkiller

Registered User
:surprised:

Damn wat een lijst zeg, jij hoeft je niet te vervelen met oud en nieuw.
Ik gok dat je volgende jaar hier ook nog mee voorruit kan, zeker als je ziet hoeveel klein spul er bij staat.... 44 doosjes tollen :tounge:

pyroknallie

Registered User
ik heb een gehandicapt zusje waar we beneden een slaapkamer voor hebben gemaakt,die woont al een poos niet meer bij me ouders,
maar de kamer gebruik ik om helemaal vol te zetten,dus jah meubels hoeven niet echt aan de kant.
en me ouders maken er geen problemen over,en als goed is gaat me ma filmen dit jaar,dus hoop eindelijk eens wat te posten,ik heb een hoop filmpjes
op me pc staan van afgelopen jaar,maar niet helemaal scherp staan ze erp helaas,en ben er nog niet achter hoe ik die erop kan zetten,dus een keer de hulp van me oom vragen,

Bovenaan