€149,99
vonk FPM Moderator Medewerker 7 augustus 2012 #2 Oei oei wat een rampzalig ding zeg. En wat een prijs pffff. Staat stoer in de straat tegenover de buurman maar wat een teleurstelling zal dat zijn zeg voor die anderhalf meijer.
Oei oei wat een rampzalig ding zeg. En wat een prijs pffff. Staat stoer in de straat tegenover de buurman maar wat een teleurstelling zal dat zijn zeg voor die anderhalf meijer.
M maartenvincent Registered User 8 augustus 2012 #3 Nog altijd maar 500 gram he (of het moet ook zo'n doorlontding zijn). Toen ik de foto zag dacht ik aan een profblok, maar dat valt toch zwaar tegen.
Nog altijd maar 500 gram he (of het moet ook zo'n doorlontding zijn). Toen ik de foto zag dacht ik aan een profblok, maar dat valt toch zwaar tegen.
Tony Administrator Medewerker 8 augustus 2012 #4 maartenvincent zei: Nog altijd maar 500 gram he (of het moet ook zo'n doorlontding zijn). Toen ik de foto zag dacht ik aan een profblok, maar dat valt toch zwaar tegen. Klik om te vergroten... Is meer dan 500gram. Zijn namelijk doorlont items. Volgens mij zag ik dat er bijna 2 kilo kruit in dit item moet zitten.
maartenvincent zei: Nog altijd maar 500 gram he (of het moet ook zo'n doorlontding zijn). Toen ik de foto zag dacht ik aan een profblok, maar dat valt toch zwaar tegen. Klik om te vergroten... Is meer dan 500gram. Zijn namelijk doorlont items. Volgens mij zag ik dat er bijna 2 kilo kruit in dit item moet zitten.