Prettige Feestdagen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben al een beetje te laat maar beter te laat dan nooi :smile:

Wij van de Freakpyromaniacs crew willen jullie allemaal een leuke en gezellige dagen toewensen. Geniet van alle cadeaus die je krijgt maar vooral van de mensen om je heen! Want wat is er nou belangrijker dan de mensen die dicht bij je staan :love:

kerstmis_5.jpg

gietjo

Registered User
Ook ik wens iedereen een hele prettige kerst.

Ik ben helaas met de kerst niet thuis. Een kok is druk met de kerst, dus voor ons word het knallen geblazen in de keuken. (maar het is wel gezellig).

jetztgehtslos

Registered
Ik wens iedereen een hele fijne kerstmis toe. Tevens ook alvast een voorspoeding 2010.

Geniet er maar van freaks. Maar beloof me dan 1 ding wel? Genieten over 6/7 dagen, dat moet nog intenser worden he :idea:

boozebelly

Registered User
Ik wil niet als een zeikerd overkomen ofzo, maar ik heb geen kerst nodig om mensen fijne dagen te wensen. Die wens ik iedereen, ten alle tijde.
Persoonlijk vind ik kerst zeker wel leuk, lekker volvreten & afpilsen, maar dat doe ik meerdere keren per jaar ook wel. Kerst is daar geen uitzondering op.
Een doos vol ballen in een boom hangen, lampensnoertje erin en ineens kunnen we wel aardig zijn tegen elkaar? Even geen oorlogen meer? Ineens verloren vrienden/familieleden gaan herdenken? Waarom kan dat het hele jaar niet?
Persoonlijk vind ik het een beetje een hypocriet en commercieel feestje.

En voor diegenen die nu denken dat ik een zuurpruim ben, integendeel! Ik wens iedereen een dondersfijne kerst en hou dat gevoel de rest van het jaar ook eens vast met zijn allen!

C'est la vie!

Geniet van alle cadeaus die je krijgt maar vooral van de mensen om je heen! Want wat is er nou belangrijker dan de mensen die dicht bij je staan :love:

Amen :amuse:

Freddy

Registered User
vanuit Delft wens ik iedereen een fijne kerst toe, geniet van de mensen om je heen. eet smakelijk....en drink, maar geniet met mate:blink1:

gr. Freddy

Sweet Laker

Registered User
Ik wil niet als een zeikerd overkomen ofzo, maar ik heb geen kerst nodig om mensen fijne dagen te wensen. Die wens ik iedereen, ten alle tijde.
Persoonlijk vind ik kerst zeker wel leuk, lekker volvreten & afpilsen, maar dat doe ik meerdere keren per jaar ook wel. Kerst is daar geen uitzondering op.
Een doos vol ballen in een boom hangen, lampensnoertje erin en ineens kunnen we wel aardig zijn tegen elkaar? Even geen oorlogen meer? Ineens verloren vrienden/familieleden gaan herdenken? Waarom kan dat het hele jaar niet?

En voor diegenen die nu denken dat ik een zuurpruim ben, integendeel! Ik wens iedereen een dondersfijne kerst en hou dat gevoel de rest van het jaar ook eens vast met zijn allen!

C'est la vie!

Niks meer aan toe te voegen!! :blink1:

Tony

Administrator
Medewerker
Niks meer aan toe te voegen!! :blink1:

C'est la vie!

Amen :amuse:

Ik ken jullie voor de rest niet en kom jullie eigenlijk ook nooit tegen en daarom wens ik jullie zoals de rest van de members een prettige dagen. Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten maar ik vind er niks hypocriet aan,. Ik kom niet zo heel vaak bij de familie en dit zijn voor ons gewoon leuke dagen waar we weer even terug gaan naar de basis.

Sweet Laker

Registered User
het gaat ook niet om jouw gebaar Tony en dat waardeer ik, net als de rest, daarom ook dat boozebelly afsluit met: "Ik wens iedereen een dondersfijne kerst en hou dat gevoel de rest van het jaar ook eens vast met zijn allen!"

En daar zit hem de kern van het kleine betoog, ik vind het zo jammer dat het die twee dagen per jaar wel kan en de rest van het jaar lijkt het niet zo te zijn. want ik ken helaas veel mensen die met kerst poeslief zijn maar de rest van het jaar niet te genieten.

En dat is jammer en wat dat betreft is kerst voor mij niet van toegevoegde waarde. Ookal vier ik het wel met familie en is het altijd gezellig. alleen hebben wij daar de kerst niet perse voor nodig. want die gezelligheid creeëren wij het hele jaar door, met of zonder verlichte boom.

bloodveins

Registered User
Iedereen fijne dagen toegewenst! Ik denk dat ik straks even langs de apotheker loop want ik krijg nu toch wel moeite met slapen het komt allemaal zo dichtbij!:nuts:

gbrinks

Registered User
schiet mooi op allemaal gheghe
toch nog witte kerst hiero.

fijne dagen iedereen

grtzzz

Laatst bewerkt door een moderator:

Steve88

Registered User
Iedereen fijne kerstdagen toegewenst. Nu even wat proberen te ontspannen met de Top2000 in me huiskamer, En dan is het eindelijk zover :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan