pretsigarets lijstje voor 2013 /2014

passion fruit

Registered User
Een lekkere Zena lijst hoor pretsigaret. Ga je dit in een show schieten of alles los en uitgesmeerd over de hele dag?
Heb je de warrior cakes al eerder gehad en waren ze toen goed bevallen? Ik wilde ze 2 jaar geleden halen maar is er niet van gekomen.

pretsigaret

Registered User
Neej ik schiet dit gewoon om 12 uur af.. ik heb me eigen nog niet verdiept in zon pallet project.. meschien iets voor volgend jaar om te doen..
En die warrior cakes ja die zag ik op het forum en zag dat ze er wel over te spreken waren dus dan wil ik die ook probere haha en toevallig waren ze in de aanbieding in olen voor 54 per karton dus die kon ik ook nie laten liggen.. alles wat er op me lijst staat zijn nieuwe producten voor mij behalve de nitraatmat daar ben ik zeer goed.over te spreken.. ze gebruiken trouwens mij filmpje bij pyryshop.be voor die 2000 schots vind ik wel leuk.. gr

Sent from my LG-E610 using Tapatalk

passion fruit

Registered User
Het is niet persé nodig om alles op een pallet te zetten om een showtje op te bouwen hoor. Praktisch is het wel.
Zelf doe ik ook niet alles op een pallet of plaat. Hoe je het ook doet maakt niet zoveel uit. Zolang het maar veilig is bij het afsteken en belangrijker nog dat je er lol in hebt toch?
Goeie deal heb je gekregen zeg op de warrior cakes! Misschien moet ik toch maar een tripje Olen in overweging nemen hehehe.
Leuk filmpje trouwens van die nitraatmat. :happy:

Bovenaan