Prachtige crossette cake

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
wow, wow, wow!!!!! kan een importeur hier een 25 shots versie van maken AUB?
Die kleuren zijn vast een beetje gevideofuckt, maar evengoed is deze live geweldig denk ik!!!!

Koetje

Registered User
Geweldige cake dit. Kleuren zijn nog een stuk mooier als die cake van Caffarata uit de Showtime collectie. En die is ook al erg goed.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ben geen kenner, maar ik denk dat je met 25 gram aardig op het randje zit, maar het is 30 mm, dus heel veel zal deze er niet overheen zitten. 3,5 gram lift en 19 gram voor de splitting comet misschien.. dan nog een 1 gram flash voor de break of misschien iets minder.
Blijven dromen.... :)

Mijn vraag aan de echte kenners is, hoeveel gram zijn deze effecten per stuk? Is dit te halen met 25 gram?

bluebear

Registered User
als ik zie hoe lang wolff de go getters kunnen laten branden zou dit toch ook moeten kunnen, desnoods de sterren wat minder lang laten branden als de kleuren maar aanwezig zijn :lub:

Sweet Laker

Registered User
Ben geen kenner, maar ik denk dat je met 25 gram aardig op het randje zit, maar het is 30 mm, dus heel veel zal deze er niet overheen zitten. 3,5 gram lift en 19 gram voor de splitting comet misschien.. dan nog een 1 gram flash voor de break of misschien iets minder.
Blijven dromen.... :)

Een 16 schots cake waarvan 15 schots 25 gram versie met van tevoren een mine gevuld met lichtkogels en de laatste drie schoten een mini salute in de comets aan het eind. Zou toch te doen moeten zijn zou je zeggen (al zou ik dat niet weten van de salutes; dat is meer Wishfull Thinking haha) Rubro,..!? ;) Is er gelijk een (hopelijk) stabiele versie van die vuurpijl met 6 van die knallers aan het eind van de lichtkogels (hoe heet dat ding ook alweer?)

Alleen dan een iets trager tempo, als het leuk geprijst is kan je er altijd meer tegelijk af laten gaan :D

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Een 16 schots cake waarvan 15 schots 25 gram versie met van tevoren een mine gevuld met lichtkogels en de laatste drie schoten een mini salute in de comets aan het eind. Zou toch te doen moeten zijn zou je zeggen (al zou ik dat niet weten van de salutes; dat is meer Wishfull Thinking haha) Rubro,..!? ;) Is er gelijk een (hopelijk) stabiele versie van die vuurpijl met 6 van die knallers aan het eind van de lichtkogels (hoe heet dat ding ook alweer?)

Alleen dan een iets trager tempo, als het leuk geprijst is kan je er altijd meer tegelijk af laten gaan :D

Colour ring thunder, gaat hem denk ik niet worden in nl met 2 gram flash.

Poziloc

FPM Hangouderen
Met 25 gram per tube zit je nog best hoog.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de Crossing Crosette van Wolff.
Deze is 24 shots met een totale kruit inhoud van 278 gram, hier zat dan ook een Crackling mine bij.
Dan heb je ook nog de Splitting Comets van Bonfire.
Deze is 49 shots met een kruit inhoud van 500 gram.

Bovenaan