[Poll] Stand.nl

tha-pyromaniac

Registered User
Zijn er echt zoveel mafkezen of lezen de mensen niet goed? Als je stemt moet je hier op eens stemmen!

ruim 60% Oneens stemmers, daar gaan we weer:notrust:!
Verbod ofniet, ik knal toch wel en een verbod is toch niet te handhaven.
Kom op Freaks, stemmen met die handel!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
ruim 60% Oneens stemmers, daar gaan we weer:notrust:!
Verbod ofniet, ik knal toch wel en een verbod is toch niet te handhaven.
Kom op Freaks, stemmen met die handel!

Ik weet zeker dat ook jij dan niet knalt. Als er een verbod zou zijn dan betekend dat, dat er dan geen enkele winkel in NL vuurwerk verkoopt. Daarbij zal het op straat ook akelig stil zijn waardoor jij na 1 minuut al aardig bent op te vallen met je vuurwerk. Want hoe je het ook wen of keert in NL houden heel veel mensen zich wel aan de regels dus verwacht niet dat jou straat met oud en nieuw gewoon los gaat.

tha-pyromaniac

Registered User
Ik weet zeker dat ook jij dan niet knalt. Als er een verbod zou zijn dan betekend dat, dat er dan geen enkele winkel in NL vuurwerk verkoopt. Daarbij zal het op straat ook akelig stil zijn waardoor jij na 1 minuut al aardig bent op te vallen met je vuurwerk. Want hoe je het ook wen of keert in NL houden heel veel mensen zich wel aan de regels dus verwacht niet dat jou straat met oud en nieuw gewoon los gaat.

Dat kan wel zo wezen, maar op illegaal straatracen is ook een verbod en is dat ooit nageleefd?
Snap je punt wel, maar ik woon buitenuit op een boerderij en geen haan die er naar kraait als ik me vuurwerk afsteek.
Maar goed je hebt, wat betrefd de rest, wel gelijk.

bloodveins

Registered User
Heb even een account aangemaakt op dat forum van hun. Zal straks even het stukje posten wat Joszie heeft geschreven over de krantenkoppen van 2015.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik luister heel vaak naar Radio 1 en dit programma. En we moeten niet vergeten dat er heel veel azijnzeikers naar dit programma luisteren en op de stellingen reageren. Ze hebben over alles altijd wel een mening. Of het nou over koningshuis gaat of over miereneters, ze moeten altijd even bellen en hun mening op het forum verkondigen.

Raar Volk

Sweet Laker

Registered User
Precies Tony, precies mijn mening over radio 1 en het publiek dat daar over het algemeen naar luistert. Prima dat zij hun mening geven, maar gelukkig is dit maar voor een klein deel van de Nederlandse bevolking representatief.

bloodveins

Registered User
Jammer dat het lang duurt voordat je op hun forum kan reageren hierbij even een citaat van een van die temijers op dat forum: Wat zielig als iemand om door een knalverbod last van frustraties krijgt!

Sweet Laker

Registered User
Dat komt wellicht doordat het gros van de bezoekers van die site een bovenmodaal inkomen heeft en er hobbies op nahoudt die nooit en te nimmer in de politieke agenda zal komen te staan of het verboden moet worden of niet. geld is een machtig wapen.

Overigens heb ik ook nog een leuke citaat gevonden:

Ik ben al tientallen jaren sterk gekant tegen de vuurwerk-teistering rond de jaarwisseling en ik ben net zo critisch en teleurgesteld als u over het feit dat de Nederlandse overheid deze inderdaad achterlijke folklore nog steeds laat voortduren. Sommige voorstanders ervan beropen zich zelfs op een tradiitie uit oude tijden toen hier omstanidgheden heersten waarin zij als Nederlanders van deze tijd geen week zouden hebben kunnen overleven. Maar dat feit rechtvaardigt volgens mij niet in de verste verte uw overdreven bewering dat Nederland (ik neem aan dat het woord "Nederlander" een vergissing is) een "acherlijk land" zou zijn. Ik heb de leerzame ervaring gehad verscheidene echt achterlgebleven landen te bezoeken en in een deel ervan zelfs wat langer te verblijven en dat feit heeft mij terughoudend gemaakt die feitelijke aanduiding als een soort scheldwoord te gebruiken....

Nou vraag ik mij toch écht af of de mensen die vóór een verbod wél in die tijd zouden overleven. :bigsmile:

Ach, gelukkig zit alleen dit stukje tekst al vol tegenstellingen aangezien hij Nederland niet als achterlijk bestempeld maar in de eerste zin haalt hij die bewering zelf alweer achteruit door te zeggen dat 'onze folklore' (het vuurwerk afsteken) achterlijk is. Waarmee hij dus een deel van de Nederlandse bevolking weldegelijk als achterlijk bestempeld.

Ach ja, praatjes vullen nog steeds geen gaatjes :smile:

dmenrapstar

Registered User
Heb mij ook reeks geregisteerd alleen duurt het accepteren van de beheerder erg lang.

Edit:

Heb het forum een beetje doorgelezen, maar wil niet veel zeggen... Zijn wel een stelletje ouwe knarren die hun standpunten niet eens fatsoenlijk beargumenteren op enkele na. Tijd dat mijn Account geactiveerd wordt. Dan zal ik de feiten wel eens even op tafel smijten :p

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Groene sexspeeltjes populairder dan ooit

Welnu meneer Bonte. Vuurpijlen zijn niet aan u besteed, wellicht is het geheel conform uw partijprogramma om een lekkere groene dildo te bestellen en om u zelf de hele avond te plezieren met uw aanwinst als wij aan het knallen zijn.

Tip: zet hem op het hardste standje, dan hoort u vanwege het harde trillen die verschrikkelijke knallen niet en gaat u van genot zelf sterretjes zien!
Wel na gebruik de lege batterijen inleveren bij een Eco punt!

Fijne feestdagen meneer Bonte.

tha-pyromaniac

Registered User

Welnu meneer Bonte. Vuurpijlen zijn niet aan u besteed, wellicht is het geheel conform uw partijprogramma om een lekkere groene dildo te bestellen en om u zelf de hele avond te plezieren met uw aanwinst als wij aan het knallen zijn.

Tip: zet hem op het hardste standje, dan hoort u vanwege het harde trillen die verschrikkelijke knallen niet en gaat u van genot zelf sterretjes zien!

Mag van mij in de oudejaarsconference!
Helaas blijft de stemming, overduidelijk steken, op 60% Oneens en 40% Eens.

Laatst bewerkt:

Herdervriend

Registered User
Ik luister heel vaak naar Radio 1 en dit programma. En we moeten niet vergeten dat er heel veel azijnzeikers naar dit programma luisteren en op de stellingen reageren. Ze hebben over alles altijd wel een mening. Of het nou over koningshuis gaat of over miereneters, ze moeten altijd even bellen en hun mening op het forum verkondigen.

Raar Volk

Dat is zeer zeker waar, zelf luister ik meestal op het werk verplicht naar dat gezeik. Echt ze zeiken allemaal, nog negatief bedoeld ook, het is alsof die radio is ingericht om alleen gekken/zeikers/zeurders/negatievelingen te horen praten.

Ze zouden het de Vereniging van Negatievelingen moeten noemen xD

bloodveins

Registered User

Haha laat hem die maar lekker ze sterretje in knallen!:cheesy:

Duurt trouwens wel heel erg lang voordat je kan posten op het azijnzeik forum. Heb me gisteren gerigistreerd en kan nu nog steeds nergens op reageren. Kan niet wachten om de discussie aan te gaan!

Laatst bewerkt:
Bovenaan