Politie Rotterdam Noord HEROES

jetztgehtslos

Registered
Welkom! In politiestaat Rotterdam.
Waar de politie je beste vriend is!

Wederom overdreven machtsvertoon. Gewoon die gast aanhouden, zoals ze in Engeland doen even wachten, praatje maken en inrekenen. Daar hebben ze niet voor niets meer respect voor de politie dan hier.

Lekker snugger ook van die gasten om daar wat af te gaan steken.
Met een groot politiebureau 2 straten verder...

KoenL

Registered User
Jongens, denk nou eens na. Vuurwerk is voor velen een grote ergernis. Ga die mensen dan niet opzoeken. Het ziet eruit als een klein centrum, lekkere plaats om met vuurwerk te gaan kloten.

Ik noem dit puur uitlokken. Mensen kunnen weer roepen dat er van die rotjochies vuurwerk hebben afgestoken, en de politie mag niet ingrijpen omdat het maar een rotje is.

Je zit gewoon fout, punt. Dan moet je niet gaan miepen / klagen / zeuren dat je gepakt wordt.

jetztgehtslos

Registered
Het gaat niet om het gepakt worden zelf. Het gaat erom hoe je gepakt wordt.
Dit had anders opgelost kunnen worden denk ik dan. Die jongen had niet zo in de sneeuw hoeven liggen, een vent met een beetje overwicht lost zoiets anders op. Dit gaat op overdreven Amerikaanse toestanden lijken zo en doet je reputatie geen goed.

Maar je hebt verder wel gelijk hoor, het is ook stom om op een plein langs een doorgaande weg nu rotjes af te gaan steken met een politiebureau 2 straten verder op. Zeker bij winkels is het onlogisch om daar voor 31 dec 10:00 uur af te gaan steken. Dat is inderdaad het bewust opzoeken van problemen en dan is het eigen schuld dikke bult.

classicfj

Registered User
Het taal gebruik is echt om te huilen.
Afgezien daarvan is het toch terecht dat die jongen wordt meegenomen naar het politiebureau, hoewel het ook op een andere manier had gekund.

KoenL

Registered User
Misschien nog een kopje koffie erbij en om het compleet te maken een oliebol? Kom nou.

Het lijkt erop dat diegene die afsteekt weg wil rennen. Heb totaal geen problemen met het optreden van de politie in dit geval. Zoek het gewoon niet op, dan kan je ook niet gaan twisten over het wel of niet goed handelen van de politie.

jetztgehtslos

Registered
Misschien nog een kopje koffie erbij en om het compleet te maken een oliebol? Kom nou.

Het lijkt erop dat diegene die afsteekt weg wil rennen. Heb totaal geen problemen met het optreden van de politie in dit geval. Zoek het gewoon niet op, dan kan je ook niet gaan twisten over het wel of niet goed handelen van de politie.

Ik vind van wel ja.
Oliebol van de gemiddelde super is een straf om te moeten eten :toung:

Ik denk dat we van mening verschillen over de manier waarop dat gastje ingerekend dient te worden.

magnolia

Registered User
de manier waarop die vent is in gerekend heeft ook over zich zelf afgeroepen .
hij had dit niet hoeven doen .
hij moest zo nodig de man uit hangen .
nou dan mag hij van mij ook zijn straf dragen als een man

Laatst bewerkt:

Pyroclastic

Registered User
Jongens, denk nou eens na. Vuurwerk is voor velen een grote ergernis. Ga die mensen dan niet opzoeken. Het ziet eruit als een klein centrum, lekkere plaats om met vuurwerk te gaan kloten.

Ik noem dit puur uitlokken. Mensen kunnen weer roepen dat er van die rotjochies vuurwerk hebben afgestoken, en de politie mag niet ingrijpen omdat het maar een rotje is.

Je zit gewoon fout, punt. Dan moet je niet gaan miepen / klagen / zeuren dat je gepakt wordt.

Ik doel ook meer op de manier waarop de politie dit aanpakt, m.i. hebben ze een beetje teveel naar Amerikaanse politieseries gekeken. Kan ik geen respect voor hebben.

Jeff

Registered User

Dat weg rennen gaat moeilijk met je broek op half 7. :nuts:

Maar inderdaad rechtvaardig opgetreden.

joszie

Zilveren Member
Kijk aan, goed werk van de politie. Wegrennen voor een agent is gewoon dom, dan lok je een aanhouding ook wel uit. Zorg dan in ieder geval dat je echt weg rent. Niets meer dan een goed werk.

De huidige kennis van de Nederlandse taal is trouwens om te huilen. Wellicht dat deze jongeren iets vaker naar school kunnen gaan i.p.v. rondhangen.

Bovenaan