Pijnackernaar valt schapen lastig

Ernie

Registered User
Beetje "zieke"actie van die gastjes daarzo. Aanpakken, je maakt de rest van vuurwerkminnend NL ten schande !:blink:

Sweet Laker

Registered User
Die gasten komen uit vier verschillende plaatsen bijeen om gezellig in Gelderland schapen lastig te gaan vallen. Die hebben er blijkbaar flink wat fietsuurtjes voor over om dit soort 'kattekwaad' uit te halen.

wellicht dan maar een taakstrafje stroom opwekken geven zoals men dit in de oorlog deed (of in de moderne versie zoals Brüno het doet, alleen dan trappen ze niet maar ondergaan ze het natuurlijk, dát zal ze leren! :nuts: ) :smile:

magnolia

Registered User
het zijn bijna altijd van de gastjes die een jaar 15 of 16 zijn .
dat grut denk dat het heel wat is :evil:

shinji

Moderator
Medewerker
en ik maar denken dat Donald trek had in een broodje shoarma

PS van mijn kant is dit een primaire reaktie op al die onzinberichten die tegenwoordig op deze site verschijnen

mickeyzegtboem

Registered User
PS van mijn kant is dit een primaire reaktie op al die onzinberichten die tegenwoordig op deze site verschijnen

Wij maken het nieuws niet, we brengen het alleen....

/sarcasme mode on

Maar als het niet spectaculair genoeg is, ren schiphol binnen met een paar romeinse kaarsen in je handen, hebben we wat groots in de nieuwspagina te zetten.
"terroristische aanslag met vuurwerk op vliegveld verijdeld"

/Sarcasme mode off

Als een item je niet intereseert, je bent niet verplicht te reageren hoor.....:blink1:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik snap Rick zijn reactie ook niet helemaal. Ik filter het nieuws ook nog want er zijn elke dag wel 10 berichten te plaatsen. Ik haal er nog wat uit wat interessant zou kunnen zijn.

Maar jah, het zal wel aan mij liggen denk ik.

Bovenaan