Pigi. Oud en Nieuw 2012 - 2013

pigi.

Member
We hebben er even op moeten wachten, maar het 'R'' maanden vuurwerkseizoen is weer begonnen! Ik ben op dit moment druk bezig om alle filmpjes te maken, maar om alvast een beetje in de stemming te komen alvast een preview die ik eerder dit jaar heb gemaakt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hij is weer lekker Pieter! Had hem al op YouTube zien staan! Was weer een geslaagde stookdag!

pigi.

Member
Wisten jullie dat:
- 1 December de Pigi vuurwerk compilatie oud en nieuw 2012 - 2013 online komt?
- ik gisteren 3 uur bezig ben geweest om een intro stukje van 26 seconden te maken?
- er een soundtrack is gemaakt van 15 minuten maar dat ik deze waarschijnlijk langer moet maken omdat er al 10 minuten zijn gevuld en de avond filmpjes nog niet zijn ingevoegd?
- in de compilatie de gehele pigi. daylight show met vanuit 2 camera posities is verwerkt?
- je tijdens het maken van de compilatie helemaal in de kruit sferen komt?

Kortom houdt FPM in de gaten!

flyineddy

Registered User
Wist je dat:
- ik niet kan wachten tot het filmpje/de film klaar is?
- ik er hoogstwaarschijnlijk erg van zal genieten?

:hehe!:

Eddy.

Tony

Administrator
Medewerker
Wisten jullie dat:
- 1 December de Pigi vuurwerk compilatie oud en nieuw 2012 - 2013 online komt?
- ik gisteren 3 uur bezig ben geweest om een intro stukje van 26 seconden te maken?
- er een soundtrack is gemaakt van 15 minuten maar dat ik deze waarschijnlijk langer moet maken omdat er al 10 minuten zijn gevuld en de avond filmpjes nog niet zijn ingevoegd?
- in de compilatie de gehele pigi. daylight show met vanuit 2 camera posities is verwerkt?
- je tijdens het maken van de compilatie helemaal in de kruit sferen komt?

Kortom houdt FPM in de gaten!

NICE!

Bovenaan