Nieuw 2024 Philadelphia Spitters

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Magnum Vuurwerk - Philadephia Splitters.png

Meer info over de Philadelphia Spitters:
Importeur: Magnum Vuurwerk
Collectie: WCKD
Artikelnummer: VC308
Advies verkoopprijs: € 39,99
Winkel prijs: € -
Online prijs: € -
Netto kruitgewicht: 368 gr.
Aantal schoten: 25
Kaliber: 25mm
Tijdsduur: 30 sec.
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

Goud en meest grote dahlia ster! Absolute topper.

Laatst bewerkt door een moderator:

Michel_G

Zilveren Member
Ik begrijp dat het (waarschijnlijk) is gedaan voor de stabiliteit, maar het blijft toch apart om te zien dat de tubes zijn verdeeld in secties van 4, 6 (2x) en 9 tubes!

Daarentegen ben ik wel benieuwd hoe deze presteert!

joszie

Zilveren Member
Zou dat puur voor de stabilliteit zijn? Zitten er dan ook extra pauzes tussen de secties? Of is de extra lengte opgevangen met snellont?

Ik ben wel erg benieuwd wat de (technische) reden voor de opdeling is en hoe men tot deze constructie is gekomen.

Schuim

Moderator
Medewerker
Bij Magnum Vuurwerk hebben ze een productfilm online gezet van de Philadelphia Spitters. Deze is aan de TS toegevoegd.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Geen slechte cake maar mis wel wat goud.
Ik vind de gouden boeketten niet echt mooi vol.
Ik denk dat als je deze in de straat stookt, dat het goud wel beter tot zijn recht komt dan zo op film. De focus lijkt nu toch iets meer op de felle kleuren te liggen dan op het goud. Maar we zullen zien!

Schuim

Moderator
Medewerker
Demo in Duitsland laatst door FWK

En dan eentje door IVS met wat hoofden er voor zodat je een betere inschatting krijgt van de effect grote. 🥰

1Salute

Registered User
Ik vond hem ook echt mooi gisteren, maar zie dergelijke effecten toch liever in 30mm, vooral vanwege de comet tussen het goud die dan langer kan blijven hangen.

Verder viel het me op dat er variatie in het volume van de burst zat, en daardoor ook in de effectgrootte.

Onderaan de streep leuke, unieke cake, maar had er tegelijkertijd een tikkeltje meer van verwacht, mede door de prijsstelling.

Bovenaan