PGI 2010 - Film verzameling

Tony

Administrator
Medewerker
De PGI is weer begonnen en ik zal de films die ik op internet vind in de thread zetten. Ben jij nog films tegen gekomen dan zien wij ze graag verschijnen!

Dominator consumenten show!
Wat ik begrijp is deze show geschoten door een man die dit als prijs gewonnen hebt nadat zijn show gemaakt in FINALE FIREWORKS (Software) als beste uit de bus kwam. Hier moest hij producten van Dominator in gebruiken en ik moet zeggen dat het er live verdomd goed uitziet. Een aantal producten zou ik ook graag hier op de markt zien.

Vavoom

Registered User
De demo van Kellner:

De Mega String:

Show van MPAG-leden samen met Ace Pyro:
http://vimeo.com/14202330

Stukjes uit twee pyromusicals:

Stukje op Thriller (wel je scherm draaien):

Zelfde stukje, maar muziek niet (goed) hoorbaar

Vervolg na Thriller:

Nog een pyromusicaltje (Halleluja):

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
In het filmpje wat Toon plaatste 'The last ground salute in the box..' Zit heel sneaky ook nog een woord/boodschap verborgen in de knal/flits: "PyInTheSky"

Tony

Administrator
Medewerker
In het filmpje wat Toon plaatste 'The last ground salute in the box..' Zit heel sneaky ook nog een woord/boodschap verborgen in de knal/flits: "PyInTheSky"

Ja ik zag het. Ik heb hem 10 keer geprobeerd op dat moment de video stil te zetten maar lukte me niet helemaal.

Michel_G

Zilveren Member
Ja ik zag het. Ik heb hem 10 keer geprobeerd op dat moment de video stil te zetten maar lukte me niet helemaal.

Als het filmpje helemaal geladen/afgespeeld is en je gaat met de "bar/cursor" gewoon teruguit (hoeft niet persé op pauze te staan eerst) dan verschijnt hij bij mij 7 of 8 seconden stil in beeld. Hoef je stuk minder snel te lezen!

Vavoom

Registered User
Competitie beste kogelbom (eerste plaats)
In post 2 van Pyro-rola ook al te zien, maar dit filmpje is nèt iets anders.

elmo

FPM Moderator
Heffige regen buien,doen het terrein van de PGI-convention onder water lopen.

The Pyrotechnics Guild International's convention last week in Appleton, Wisconsin got swamped—literally.

In just 3 hours the whole shoot site was flash-flooded 2-3 feet deep!

Magazines loaded with prize-winning shells, some of them over a hundred pounds or more, were flooded.

Mortar racks loaded with shells for that night’s display were floating down the asphalt drag strip

The Class C tent, loaded with consumer fireworks for sale by a couple of dozen vendors, got flooded, and then rescued by a legion of pyro munchkins, the now famous JPA kids.

Disaster that it almost was, a dedicated band of PGI members saved most of the fireworks.

Laatst bewerkt:
Bovenaan