Pfff wat moet ik kiezen dit jaar HELP!

kicxstart

Registered User
Hoi allemaal,

Ik zit al een maand lang te lezen, en filmpjes te kijken!
Maar weet totaal niet wat ik moeten nemen dit jaar.

Bij mij in de buurt zit, breeschoten, broekhoff en wolf??

Mijn budget ligt tegen de 90 eurotjes aan!

Ik hoop dat iemand mij tips kan geven of producten aanraden.
Zodat ik knallend het nieuwe jaar in ga.

Ik verwacht niet een completen lijst van jullie, maar lijkt me wel leuk om er met ze alle over te praten!
Zodat het een gezellige topic word, waar ik en eventueel andere ook wat aan hebben

Met vriendelijke Groeten,

Patrick de wit

Stefan Tetteroo

Registered User
Welke effecten hebben je voorkeur? Hoe lang wil je stoken?
Misschien dat we dan wat artikelen kunnen aanbevelen.
Bekijk ook de lijstjes van andere freaks, omdat die vaak producten bevatten die bij jezelf niet zijn opgevallen.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben ook wel benieuwd wat voor een soort vuurwerk je voorkeur heeft.
Anders is de optie van Pep78 een goede optie. Wolff verkoopt ook leuke pijlen 6 Cruise Rockets 6,95.
Maar welke collecties zijn er beschikbaar?

PyroGuy

Registered User
Zoals hierboven al genoemd is, is Wolff een goede keuze. Ze hebben leuke budgetcakes met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Even een paar goede producten voor weinig geld:

Hawaii
Wanted
Air Defense

Imperial (pijlen)

kicxstart

Registered User
bedankt voor jullie reacties,

De effecten:
ik zelf heb het niet op crackling (knetter).
Hou wel van een goede burst en harde knal, zoals elke man denk ik.
Ik vind dat er ook wel een tempo achter mag, niet dat je uren moet wachten op elke schot.

Een waaier lijkt me ook wel intressant, alleen kom je dan wel in een duurdere prijs klasse?

Tijd:
ik wil toch wel een tijdje bezig kunnen zijn buiten, niet dat ik met 1 pot klaar ben.
Wil wel effe me familie een mooie stukje vuurwerk laten zien.

Ik zal inderdaad ook bij andere een kijkje nemen, en naar de producten die jullie mij advieseren!

Dealers:
Lesli, oke die had ik denk over het hoofd gezien! neem daar ook even een kijkje.
Vind wel jammer dat breeschoten & broekhoff vrij pittig in prijs zijn.

De super 4 is inderdaad een intresant pakket!

Bedankt voor de leuke reacties! hoop er nog vele te krijgen en versturen,

Groeten,

Patrick

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hier in het topic worden een aantal leuke voorbeelden genoemd. Ik denk dat je je daarmee behoorlijk goed kan vermaken. Helaas ben ik bang dat je altijd wel wat crackling zal hebben. Wolff is naar mijn idee wel de sterkste met de goedkopere potjes. Wild Cats, Big Bang enzovoorts.

Laat je ons nog weten wat je lijstje is geworden?

kicxstart

Registered User
Ik heb nog gaan zitten kijken bij WOLF, maar in haarlem is het assortiment niet zo heel groot?
Ik zal gaan puzzelen en hoop zo snel mogelijk te kunnen bestellen!

Dit is het eerste jaar dat ik er moeite mee heb, misschien omdat ik elk jaar beter en meer wil!

Ik kom er echt niet uit, bedankt voor de tips, de super 4 cakes.
Die vind ik wel aardig maar in mijn omgeving kan ik geen wolf dealer vinden die dat verkoopt? kan dit kloppen.

zit ook nog beetje in me hoofd met broekhoff, omdat ze daar een goedkope mega klapper hebben??

Laatst bewerkt:

kicxstart

Registered User
Ok, na dan zal ik de megaklapper achterwege laten!
Is er wel een dealer die wel een goede megaklapper heeft?

Wil namelijk wel de straat op zijn kop zetten, van hallo jongens ik ben er weer!
Nou zal dat met mijn budget wat minder goed lukken?
Goed vuurwerk is in algemeen wel prijzig vind ik!

D

Deleted member 17038

Guest
Dan zou ik gewoon 2 dure en bijzondere cakes kopen voor die 90 euro. Dan denkt de straat, daar is hij weer! En dat zullen ze dan onthouden later. Dat is die man die voor 90 euro maar 2 stuks vuurwerk kocht! Maar het was wel mooi! Echt het mooiste van de straat.

Heb je al een beetje ideeën? Goed rondgekeken in de topics van de assortimenten in je buurt?
Ik denk dat 1 cake, space shooters dynasty (wolff) al kan voldoen aan het hallo jongens ik ben er weer.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb niet echt ervaring met breeschoten en broekhof. Dus misschien zijn er wat meer freaks die kunnen reageren?

Pep78

Registered User
Je wil en een tijdje bezig kunnen zijn en de straat op z'n kop zetten, wat je zelf al aangeeft gaat dit lastig worden voor 90 euro. Er zijn al veel bruikbare tips langs gekomen voor mooie budged potjes. Je zou er een Straatbaas en/of een Pontificaal (Lesli) bij kunnen zetten voor wat meer show, Starts over Paris (wolff) is ook een iets grotere pot die nog steeds goed is en ook redelijk betaalbaar.

kicxstart

Registered User
Haha, gaat inderdaad lastig worden! en denk dat ik gewoon 2 grote cakes neem!
Al vind ik de wolf wel voor weinig geld ook wel aardige hebben!
Dan gaat het denk ik dit jaar toch WOLF worden, de andere zijn toch aardig prijsig!
En dan heb ik het vooral over broekhoff!!

kicxstart

Registered User
hermans marine broekhof: Crown solar en turbobox?
devuurwerkwinkel Breeschoten: bull riding, dragon line switch en dragon line braniac.

Wolf ben ik nog aan het bekijken!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb uit het topic 'beste assortiment' begrepen dat crown solar wel een goede is.
Gaat het wel lukken om het op tijd te bestellen of heb je dat al gedaan?

kicxstart

Registered User
Saturn Missele Batterij 300
Mega Mini
China Red Thunder
Babyfluit Pijl Klein
Kanonslag Thunder XL
Wondertol
Giga Klapper 100
Triple Shots
Blitz 16 shots + blikje
Cruzer 25 sh Cakes GRATIS