Pauly Everard haalt eindejaarsvuurwerk Antwerpen binnen

Moontan

Moderator
Medewerker
Pauly Everard haalt eindejaarsvuurwerk Antwerpen binnen

Pauly Everard uit Oevel (Westerlo) is al sinds 1998 zelfstandige special projects manager. Dit jaar heeft Everard het eindejaarsvuurwerk voor de stad Antwerpen binnengehaald. Hij werkt in hoofdzaak in opdracht van Vuurwerkmesters Vangelabbeek uit Lanaken. “Mijn takenpakket bestaat uit het bedenken van een concept, het uitschrijven van de offerte en samenstelling van een dossier”, vertelt Everard. “Vervolgens doe ik de hele projectbegeleiding tot en met na het afschieten. De programmering en het afschieten, laat ik over aan de Vuurwerkmeesters Vangelabbeek.” In het begin haalde Everard meteen grote projecten binnen. “Mijn eerste betrachting was meteen hoog en het lukte ons ook nog om uitgenodigd te worden door de Prins van Monaco voor een groot vuurwerk in de Main Port.”

Onder de noemer ‘WOW 2014 in A’ worden heel veel nieuwe elementen voorzien in vergelijking met vorig jaar. “Met skytracers, een tussenboeket, palmboomeffecten en de nodige muzikale ondersteuning bieden we een totaalspektakel. Om één minuut voor middernacht volgt een volledige black-out om dan met een voice-over gezamenlijk met het publiek én ondersteund door de skytracers, die dan récht richting publiek staan op linker- én rechteroever én élke seconde aan flitsen, af te tellen.”

Pauly Everard heeft als projectmanager in samenwerking met Vuurwerkmeesters Vangelabbeek uit Lanaken al vele visitekaartjes afgeleverd. “In 1999 hebben we in Monaco het vuurwerk aan de vooravond van het Grand Gala de la Croix Rouge Monégasque verzorgd. Nadien volgden nog vele vuurwerken in steden en gemeenten naar aanleiding van de nationale feestdag. Koning Albert II start het spektakel bij het slotfeest van België 175-25.” Ook voor verschillende voetbalclubs, eindejaarsvuurwerken, zette Everard zijn beste beentje voor. “In 2012 werd voor het veertiende jaar op rij in Brussel een serie van vijf spektakels in Mini-Europe by Night verzorgd.” Op topmomenten kan hij rekenen op een team van zo’n 16 mensen bij Vuurwerkmeesters Vangelabbeek.

http://www.madeinkempen.be/nieuws/p...m_medium=link&utm_campaign=homepage_blokonder

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Jammer dat HC deze niet meer doet dan... Vangelabbeek hoef je de film geeneens van te bekijken meestal.. Maar ja, misschien heeft men voor deze keer een schietsysteem en een goede inkoper ingehuurd....

RedBaron

Registered User
Frappant is wel dat hij niet het dramatisch slechte eindejaars vuurwerk van Antwerpen een paar jaar terug en het uitgestelde eindejaarsvuurwerk opnoemt van ze.. Misschien willen ze niet oude herinneringen boven halen.. Verder kan ik je zeggen dat Vangelabbeek met een ding wél heel goed is.. en dat is met duizenden euros ónder het budget gaan om dat vuurwerk maar te hebben.. ik snap ook niet dat zo een selectie commissie niet even terug kijkt naar het verleden, maar alleen op de centen let kennelijk..

Er is niks nieuws aan de horizon zoals dat artikel vermeld... Ik snap ook niet dat media zoals deze website er keer op keer maar weer in trappen.. en er aandacht aan schenken. Maar ja maar hopen en duimen dat de Antwerpenaren dit keer niet teleur gesteld naar huis gaan zoals de vorige 2 keer met de Limburgers.....

Tony

Administrator
Medewerker
Het blijft bijzonder dat zilke bedrijven vuurwerkem blijven binnen halen. Verantwoordelijkheidsgevoel van 0,0 gevoel voor design 0,0 etc.

tom16

Registered User
Ik snap jullie reactie niet helemaal.. Ik werk zelf af en toe voor Joeri en we zetten steeds opnieuw een top show neer !!
We hebben pas een reeks van zomer vuurwerken in Mini Europa achter de rug wat super is verlopen.
En nog wel veel meer...
Een van de regels op dit forum is beetje respect en dan verdient Vangelabbeek zeker !!!

smilli

FPM Filmer
Misschien een tip dan om het berichten van de leden hier serieus te nemen zodat het de volgende keer niet meer zo zal zijn.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet goed bekend met het bedrijf maar weet wel dat als de vaak aanwezige forum leden zulke uitspraken doen ik het daar heel vaak mee eens ben.

tom16

Registered User
Misschien een tip dan om het berichten van de leden hier serieus te nemen zodat het de volgende keer niet meer zo zal zijn.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet goed bekend met het bedrijf maar weet wel dat als de vaak aanwezige forum leden zulke uitspraken doen ik het daar heel vaak mee eens ben.

Oke

bridge

Bronzen Member
Ik snap jullie reactie niet helemaal.. Ik werk zelf af en toe voor Joeri en we zetten steeds opnieuw een top show neer !!
We hebben pas een reeks van zomer vuurwerken in Mini Europa achter de rug wat super is verlopen.
En nog wel veel meer...
Een van de regels op dit forum is beetje respect en dan verdient Vangelabbeek zeker !!!

Gewoon een goeie show neerzetten in Antwerpen en je krijgt hier alle lof. want zo werkt t ook. goedgevulde lucht, kwaliteitsbommen van Yung Feng en Vacaluzzo (om maar wat te noemen), single shots van Zink, en je bent helemaal t mannetje!

edje30

Registered User
zo te lezen is dat bedrijf te vergelijken met Bombers in NL.
Let wel ik heb nog geen shows van hun gezien dus ik kan hier verder geen mening over geven.

bridge

Bronzen Member
zo te lezen is dat bedrijf te vergelijken met Bombers in NL.
Let wel ik heb nog geen shows van hun gezien dus ik kan hier verder geen mening over geven.

Niet Bombers. Eerder Katan. Die halen ook veel binnen, maar kwalitatief beduidend minder dan een Xena of een Bigsmile. mss kunnen ze vanavond het tegendeel bewijzen en schieten ze kwaliteitsbommen.

Dahustla

Registered User
Niet Bombers. Eerder Katan. Die halen ook veel binnen, maar kwalitatief beduidend minder dan een Xena of een Bigsmile. mss kunnen ze vanavond het tegendeel bewijzen en schieten ze kwaliteitsbommen.

Juist.. zo moet het gaan.

Echter vind ik dat dit bedrijf wat een vreemde historie heeft, nog steeds dit soort opdrachten krijgt van een organisatie. Zo zie je maar dat geld veel dingen kapot maakt. Dat zie je ook hier in NL met een ander bovengenoemde schieter.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Las ergens op Facebook een bericht van vangalabeek dat de "Italiaanse cilinders" besteld zijn.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
quote van Joeri Vangelabbeek: De Italiaanse cilinders en statutas zijn al gereserveerd Kevin Broeren

Zijn statutas bommen waar je de huisregels van een vereniging op schrijft en dan de lucht inschiet?

bridge

Bronzen Member
quote van Joeri Vangelabbeek: De Italiaanse cilinders en statutas zijn al gereserveerd Kevin Broeren

Zijn statutas bommen waar je de huisregels van een vereniging op schrijft en dan de lucht inschiet?

waha je bent geestig ! kunnen alleen ten overstaan van een notaris worden geschoten

Bovenaan