Pagara 2015-2016

schaafienr1

Registered User
Ik heb 6 jaar op Bonaire gewoond, daar legden we elk jaar een pagara neer van 4 miljoen! Dat was serieus groot! En ik had gelukkig elk jaar de eer om hem aan te steken. Heel het eiland liep hiervoor uit. Als de pagara 5 minuten aan het branden was , begon de brandweer achteraan al te vegen. Zo mooi dat dat kon!

Dennis010

Registered User
Om in de stijl te blijven.....echt een ommin lauw wak niffi pipa fitti pampa brasa boks kaolo filmpje swa!

Oh ja, en WAAAAJOOOOOOO!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En toch mis ik de jaarwisselingen in Nederland, dat je tot laat na 0:00 uur de 100.000 (En meer.) klappers kon horen.
Je hoort ze amper meer. :eek:mg:

stefantvs

Administrator
Medewerker
En toch mis ik de jaarwisselingen in Nederland, dat je tot laat na 0:00 uur de 100.000 (En meer.) klappers kon horen.
Je hoort ze amper meer. :eek:mg:

grappig dat je dit zegt, ik zat er heel toevallig vanmiddag ook over na te denken !
jammer dat dit er niet meer is :-(

DioR

Registered User
Mij viel het deze jaarwisseling dus wel op dat ik er 1 hoorde in de verte. Ik keek er gewoon van op. Echt jammer dat ze bijna zijn uitgestorven. Vond het altijd mooi als je het in de verte hoorde. In mijn leven heb ik er ongekend veel voorbij zien komen bij mijn familie. Ben blij dat ik die tijd heb meegemaakt. Ik geniet ook erg veel van die Pagara filmpjes. Heerlijk ouderwets! Soms nog heimwee naar vroeger, maar qua sier ben ik misschien toch blij dat ik het nu mee maak!

Bovenaan