oudjaarsdag indeling deel het hier!

ritchy

Registered User
Hoe ziet jouw dagindeling met oudjaarsdag eruit?
Wat moet je deze dag nog doen om helemaal klaar te zijn voor 00:00 uur
deel het hier
tot in de puntjes !
ik zelf doe dit meestal
6:00 wekker gaat
6:30 opstaan
7:00 meteen na buiten rennen en kijken wat voor weer het is!
7:15 lekker de jacuzzi inspringen en genieten van de laatste dag van het jaar
8:30 gaat de bel staan de 3 pyros voren waarvan een gaat koken
8:45 mijn grote pyro vriend genaamd richard heeft lekker onbijtje gemaakt voor ons
9:15 de rekken buiten zetten alles nog 1 keer controlleren
9:30 ff deze site checken en FPM iedereen een leuke dag toewensen
9:45 eens ff kijken wat er al gaande is buite
9:50 de buizen laden met 10x 4" salutes
9:55 de 100k uirollen
9:59:00 BOEMMMMM
10:00 tot 12 is een raadsel
12:00 de straat gek maken
16:00 richting de famillie
16:10 aangekomen stiekem een 100k uitgerold en ff laten weten dat wij er zijn!
16:15 begint iedereen te knallen als een malle
18:00 inmiddels donker tijd voor een 1kilo fontijn en wat duitse potjes
19:00 de limbo show 6x2" + bonbridge sahara thunder
19:10 chille met me neefjes die helemaal into the fireworks zijn
20:00 gezellig gourmetten oliebollen en natuurlijk de loterij!!!!!
21:00 de muziek op volle toeren en feesten maar staan tafels na binnen en beginnen met feesten
22:30 staan tafels na buiten en de muziek na buiten
22:45/23:30 alle goedkopen cakes aflaten en leuke showtje doen
23:45 klaargemaakte spullen pakken 3x6" waarvan 2 kleuren en 1 watervalleffect
23:57 100k uitrollen
23:59 aftellen en begint het echte zware werk
00:05 bonbridge sahara thunder 2x
00:10/4:00 zijn we bijna klaar alles na binnen en nog verder feesten tot 5
5:00 gaan we allemaal richting huis behalve ik en me oudere neef en broer enz die vallen meestal opo de bank in slaap
10:00 (inmiddels 1 januari 2013) gaan we aangetroffen schade bekijken haah en langzaam de veegmachine bestellen en een kennis die bij de rd4 werkt en dan lekker onbijtennn

zo is het ongv !!:lub::lub::lub::lub::lub::lub::lub::lub::lub::lub::lub:

D

Deleted member 17038

Guest
poeh ik ben nog bezig met het inplannen van het ophalen van de bestelling :hehe!:

bluebear

Registered User
daarom gaf ik ook aan dat IK het zou doen omdat ik vind dat 6 inch zowiezo niet bij een consument hoort maar al zeker niet midden in een straat.

ritchy

Registered User
daarom gaf ik ook aan dat IK het zou doen omdat ik vind dat 6 inch zowiezo niet bij een consument hoort maar al zeker niet midden in een straat.
ligt eraan hoe die afgestoken word in dit geval in de speel tuin in gegraven en 5 cm uitsteken en nu weer ONTOPIC !

bluebear

Registered User
6:00 opstaan en douchen.
7:00 ontbijt.
10:00 stoken als een malle.
17:00 eten en erna even rust pakken.
20:00 cakes stoken.
4:00 slapen.

ps, het blijft in de straat en dat is het laatste wat ik erover zeg.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Mensen laten we het hier hebben over de indeling van de verschillende oudjaarsdagen. Persoonlijk vind ik ook dat überhaupt Shells niet bij consumenten horen maar tegenhouden doe je toch niet. Je kan niets anders als advies geven er zo veilig mee om te gaan. Heeft geen nut om er verder over uit te waaien...

On Topic:

Op dit moment ben ik ook nog druk aan het kijken hoe ik het precies ga regelen met het halen van mn bestellingen. Want het liefst wil ik die allemaal zo snel mogelijk binnen hebben zodat ik veel tijd heb voor het opbouwen van mn showtjes. Maar goed, dat is nog even een hele puzzel.

Oudjaarsdag zelf, beginnen we met stoken rond een uur of 10 gewoon netjes volgens de regels. Anders hebben we hier meteen bonje met de buren. Vaak beginnen we rustig met wat kleine fonteintjes en potjes. Na een half uurtje beginnen we pas met de knalcakes en andere knallers. Dan kunnen de buren even wennen aan de mooiste dag van het jaar.

Zo rond een uur of 12 komen er nog een aantal andere liefhebbers en bouwen we samen ons daylightshowtje weer op! Nadat we die geschoten hebben gaat het non stop los met vuurwerk stoken!

Eigenlijk hebben we deze dag niet echt vaste tijden! alles gebeurd wanneer we zin hebben. Enigste belangrijke tijden zijn 10:00uur smorgens en 0:00 savonds! hehe!

Nog maar een paar dagen! :D

ritchy

Registered User
Mensen laten we het hier hebben over de indeling van de verschillende oudjaarsdagen. Persoonlijk vind ik ook dat überhaupt Shells niet bij consumenten horen maar tegenhouden doe je toch niet. Je kan niets anders als advies geven er zo veilig mee om te gaan. Heeft geen nut om er verder over uit te waaien...

On Topic:

Op dit moment ben ik ook nog druk aan het kijken hoe ik het precies ga regelen met het halen van mn bestellingen. Want het liefst wil ik die allemaal zo snel mogelijk binnen hebben zodat ik veel tijd heb voor het opbouwen van mn showtjes. Maar goed, dat is nog even een hele puzzel.

Oudjaarsdag zelf, beginnen we met stoken rond een uur of 10 gewoon netjes volgens de regels. Anders hebben we hier meteen bonje met de buren. Vaak beginnen we rustig met wat kleine fonteintjes en potjes. Na een half uurtje beginnen we pas met de knalcakes en andere knallers. Dan kunnen de buren even wennen aan de mooiste dag van het jaar.

Zo rond een uur of 12 komen er nog een aantal andere liefhebbers en bouwen we samen ons daylightshowtje weer op! Nadat we die geschoten hebben gaat het non stop los met vuurwerk stoken!

Eigenlijk hebben we deze dag niet echt vaste tijden! alles gebeurd wanneer we zin hebben. Enigste belangrijke tijden zijn 10:00uur smorgens en 0:00 savonds! hehe!

Nog maar een paar dagen! :D
nog maar een paar dagen hahahahahaha

p-aart-y

FPM Hangouderen
Het enige wat bij mij vast staat is dat ik 's morgens om 10.00 uur begin met stoken. Hoe de dag verder verloopt weet ik nooit.
En dat hou ik graag zo. Als ik ga plannen dan worden sommige dingen plots verplichtingen en dat wil ik niet.

smilli

FPM Filmer
8 uur opstaan, maten optrommelen dat ze op tijd moeten aanzetten bij mij en naar me collectie kijken.
Kwart voor 10 procten vast de straat op en om 10 uur gelijk knallen.
Rest van de ochtend door de wijk struinen met genoeg op zak om te zien hoe de buurt bezig is.
In de middag dit blijven herhalen en af en toe weer een project voor de deur.
Vooravond vooral voor de deur stoken, na 12en gaan de grote projecten omhoog tot een uur of half 2.
Rest van de nacht ook weer door de wijk struinen met genoeg op zak om de ochtendgloren tegemoed te stoken:smiling:

brian the freak

Registered User
8 uur opstaan, maten optrommelen dat ze op tijd moeten aanzetten bij mij en naar me collectie kijken.
Kwart voor 10 procten vast de straat op en om 10 uur gelijk knallen.
Rest van de ochtend door de wijk struinen met genoeg op zak om te zien hoe de buurt bezig is.
In de middag dit blijven herhalen en af en toe weer een project voor de deur.
Vooravond vooral voor de deur stoken, na 12en gaan de grote projecten omhoog tot een uur of half 2.
Rest van de nacht ook weer door de wijk struinen met genoeg op zak om de ochtendgloren tegemoed te stoken:smiling:

Hoe laat begint het speelkwartier smiddags ? ;)

mickeyzegtboem

Registered User
08:00-17:00 werken!
17:00-18:00 showtje bij de zaak en collega's de beste wensen doen.
18:00-19:00 laatste spullen in de auto, naar de schoonouders en gauw eten
19:00-02:00 stoken totdat je neervalt, af en toe naar binnen voor een oliebol en een drankje
02:00-03:00 OPRUIMEN! op de day after is er bij ons geen bewijs meer te vinden dat er wat de lucht ingegaan is.

1 januari - hele dag op bed, niet wakker willen worden omdat het weer 364 dagen is voordat je weer thuis los mag gaan.

eug14

Registered User
04:00-10:00 werken
10:00-..... stoken en terug naar de winkel er achter gekomen dat ik te weinig heb :hehe!:
18:00-20:00 eten met de familie
20:00-23:59 naar de staatsloterij oudejaarsshow
23:59-00:05 aftellen de familie de beste wensen wensen
00:05-02:00 stoken
10:00 opruimen met de buren

rik777

Registered User
Nou dit is mijn indeling:

De 28e om 04:00 bij Herman De Haan, daarna ff naar broekhoff dealer hier in de buurt!
De 29e om 18:00 uur bij slooijer.
De 30e paar dingen testen.
De 31e Feestje bouwen!!

Grzz,

Rik

GMP82

Zilveren Member
het wordt gewoon weer dagenlang stress en hard werken aan projecten :p gelukkig een dag extra dit jaar.

edje30

Registered User
Dit jaar voor het eerst niet om 10:00 uur naar buiten maar wel genieten van alle knallen om me heen (vrouwtje moet helaas werken en ik heb dieren waar ik voor binnen blijf).
Om 18:00 uur komt het vrouwtje thuis dan even een cake de lucht in jagen.
Tussen 18:00 en 0:00 regelmatig even mijn meter pakketje stoken en zenuwachtig op de klok kijken voor mijn 0:00 show.
0:00 tot 1:00 mijn show schieten en filmen. daarna alles opruimen en gaan slapen.

Bovenaan