Oud & nieuw Vuurwerkbieb 2011-2012

rinsje007

Registered User
echt een lekker filmpje!
prachtige cakes!
dit zijn nou van die filmpjes die je aandacht blijven houden, lekker muziekje eronder

Moontan

Moderator
Medewerker
Geweldige film, kwaliteit wordt alsmaar beter man. Jij hebt voor een gigantisch bedrag lopen stoken he?

vuurwerkbieb.nl

Registered User
Geweldige film, kwaliteit wordt alsmaar beter man. Jij hebt voor een gigantisch bedrag lopen stoken he?

Hey die Fred, leuk weer eens iets van jou te horen man, ik heb je rond de kerstdagen nog 3 keer gebeld om je fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling te wensen, maar je nam niet op helaas :( Bij deze hoop ik dat je goede feestdagen hebt gehad en wens ik jou en je familie alle goeds toe voor 2012.

Bedankt voor je compliment! Oefening baart kunst he :) Oud & nieuw was in 1 woord fantastisch met van bijna alle importeurs de allerbeste producten, mooier kan niet toch, zelfs een motor agent kwam kijken, check filmpje: 1:30u haha

En ja het kost wat, maar dan heb je ook wat haha

Jij een beetje genoten van je oud & nieuw? ook gefilmd?

Groetjes Rob

Moontan

Moderator
Medewerker
Off-Topic: Rob we moeten gauw maar weer eens afspreken om bij te praten man.
Ja ik heb een geweldig oud en nieuw beleefd, alle omstandigheden waren dit keer in mijn voordeel.!!
Dank en tot gauw

Booomy

Registered User
Heerlijk filmpje zeg en wat een top kwaliteit. Thnx voor het delen. Klein vraagje wat zijn de cakes van 3.15 en de 7 min. Die zijn er erg goed uit. Iemand een idee?? Kan ze niet voor me halen.

vuurwerkbieb.nl

Registered User
Heerlijk filmpje zeg en wat een top kwaliteit. Thnx voor het delen. Klein vraagje wat zijn de cakes van 3.15 en de 7 min. Die zijn er erg goed uit. Iemand een idee?? Kan ze niet voor me halen.

Bedankt voor je reactie Booomy en alle anderen mensen ook super bedankt. Echt leuk al die positieve feedback!

Boomy: 3:15 = Golden Wave King And White Blink van Cafferata: http://www.youtube.com/watch?v=6WxuSIfI8S8

7:00 = Ferro 5164 van Breeschoten de kruiterij: http://www.youtube.com/watch?v=-CGwDlrYPsg

Als je meer wilt weten of iemand anders, vraag maar, dan vertel ik het wel even.

Gr. Rob

Booomy

Registered User
Jezus die best of seven rows ziet er ook erg goed uit. Nog 1 vraagie. Wat is de cake die na de Tweelingen komt op 2.17. Mooie effect

Bovenaan