Oud en Nieuw show Haaksbergen 2013-2014

happy4ever

Registered User
tjonge wat werd daar een hoop de lucht ingeschoten. Alles per 4-5. Als deze met een betere camera was opgenomen en iets verder af, dan was dit 1 van de mooiste die ik tot nu toe voorbij heb zien komen :lub:

subarufreak

Registered User
tjonge wat werd daar een hoop de lucht ingeschoten. Alles per 4-5. Als deze met een betere camera was opgenomen en iets verder af, dan was dit 1 van de mooiste die ik tot nu toe voorbij heb zien komen :lub:

thanks we hebben ons best gedaan en ja klopt we hadden in totaal 5 posities van waar we schoten , tis aleen jammer ja dat we de mensen eron heen vergeten waren te melden dat ze verder weg moesten gaan staan voor het filmen ,maar goed het is niet anders

en fred nog bedankt voor het posten van onze film hier

grtzzz

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Geen dank Marcel. En inderdaad een hele leuke show met goed en mooi vuurwerk en een strak tempo.
(MJM Fireworkevents? nieuw schietbedrijf? )

subarufreak

Registered User
dankje wel fred we hebben ons best erop gedaan , en ja klopt mjm is een nieuw schietbedrijf ,wij gaan ons me name richten op de duitse markt.

grtzz

subarufreak

Registered User
Top show:hehe!: bedankt voor het delen.:smiling:
Maar het is wel Nederlands consumenten vuurwerk?

hey

thanks

en ja het is allemaal consu nederlands en wat duits (op wat single shots na die je er soms tussendoor ziet gaan) sommige cakes zijn gemod en in veelvoud geschoten vandaar dat het geen consu lijkt.

subarufreak

Registered User
thanks dim we gaan ons best doen .

@jorschip we zijn op dit moment druk bezig met de opbouw van de site zodra deze online gaat zal ik het laten weten

grtzzz

Bovenaan