Oud en Nieuw 2013 Dennis010.

Dennis010

Registered User
Dit jaar moest ik voor het eerst in 7 jaar werken op de 31e. Gelukkig kon ik om 14.00 uur naar huis zodat er toch nog gestookt kon gaan worden. Ik had nog een project gepland staan met 56 singleshots, maar hier heb ik geen tijd meer voor gehad dus die verhuizen naar eind van dit jaar.

Samen met een maat vuurwerk besteld bij Vuurwerk Orthen, Top vuurwerk Rotterdam en de Kanonslag in Capelle.

Aanraders: Alle zena boxen die in het Zena Bazenpakket zaten, wat een geweldige effecten en bursts voor dat geld. Omgerekend betaal je een euro of 18 per cake en dat zijn ze dubbel en dwars waard. Grote effecten en harde bursts. Verrassing van het jaar voor ons !!

Cafferata Big Platinum Crystal, super mooie effecten, breed schietend, lekker tempo.

Titanium Thunder van Evolution. Waaier knalcake die serieus hard gaat (vechten jullie allemaal maar om de salute cake 1, ik neem deze wel :hehe!:) en een heerlijke versnelling heeft.

Immortal Gold (mits in 2013 net zo goed als mijn 2012 was)

Cross van Marijn, net als een singleshot project op een schietkist, gegarandeerd goed voor duidelijke oeehhhhs en aaaahhhssss bij je buren :lub:

Koersk display box: heerlijke box met een brok geweld in de vorm van de ataka :lub:

Aangezien we van alles door elkaar geschoten hebben, verbind ik een Quiz aan de gemaakte filmpjes vast, wie noemt alle cakes per film ??

De winner krijgt 2 Duro's en 2 Fuego's van me :hehe!:

De Fillums allemaal op 1080p te bekijken:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Fraaie sfeerbeelden Dennis en schitterend vuurwerk. Netjes gedaan.
Veel Zena vuurwerk. Betekent veel goud en brocade,s maar wel met grote boeketten

white thunder

Registered User
Fantastisch!Wat een heerlijke shows heb je dr van gemaakt,op deze manier krijggie tenminste ook mee wat andere afsteken :happy:.Bedankt voor het delen en ook zoals iedereen de Beste Wensen!

Dennis010

Registered User
Een day after fotootje toen we alles van de straat hadden geraapt. De volgende dag nam de voetbalvereniging alles mee als oud papier. Ik heb maar niks gezegd over de klei in de cakes :hehe!:

2013_.jpg

Dennis010

Registered User
Ik ben zeer te spreken over Zena dit jaar. We hebben op het laatste moment nog het Bazenpakket gekocht bij de Kanonslag in Capelle. Dit in verband met het afkeuren van de Garden of Eden, het uitverkocht zijn van de Big Momma en de Golden Power etc etc. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er minder van verwacht had. Mooie grote boeketten, dikke bursts en lange "hangtijden". Tuurlijk zaten er een paar cakes tussen die voor mij iets te laag in het tempo zaten maar dat los ik op door er 2 te schieten.

Dit jaar gaan we dit pakketje zeker weer bestellen.

Firecrack-R

Registered User
Hey Dennis,

Mijn vriendin liep stage bij vuurwerkmagazijn7kamp, en dan haal jij je speelgoed bij de concurrent... Geintje.

Finaleshowtje ziet er echt vet uit zeg! Erg gaaf gedaan, fluit knal chaos, lekka!

Bovenaan