Oriental Celebration (Weco)

sjemmie

Registered User
Mijn vraag over dit voor mij onbekende giga blok is het volgende,

- Kaliber
- sas inhoud en of gewicht blok
- afmetingen.

Eventueel verhalen van mensen die dit blok heb mogen aanschouwen en hun ervaring hier over kwijt willen.

Schiet ik REMIO nog even tehulp met de vraag voor eventueel beeldmateriaal van dit blok.

Er is reeds al eerder een topic over gemaakt (oud en nieuw 2003-2004) maar aangezien daar niemand NU zal kijken deze nieuwe topic hier

ps, iemand nog wat bekend over het blok naast de celebration?? (2" 100schots)

celebration + 2" 100schots

IMG_1720.jpg

mvg,

Sjemmie

Zaliotuur

Registered User
Zoals ik ook in de andere thread heb gepost: ;)
Met de searchfunctie heb ik nog de volgende posts gevonden:
Kijk in dit topic Op de 2de pagina staan een aantal posts waarin ervaringen staan van mensen die het blok gehad hebben. :w

remio

Registered User
beter om ff en nieuw topic te maken idd. zie nu ook dat ik oriental verkeerd spelde vandaar niets gevonden eerder met "search" |:(

weet 1 der heren moderators (of recente bezoeker) of dit blok op voorraad is bij alpeco?? kan natuurlijk een filmpje afwachten, maar ben eigenlijk door verhalen wel overtuigd om dit blok te halen.

gegroet remio

PeterVuurwerk

Registered User
wat ik er nog van weet, is dat hij vorig jaar nieuw in het assortiment is gekomen.
vandaar dat misschien niet veel mensen er ervaring mee hebben.
de kilo's liepen ook erg op (40 kg?)

shinji

Moderator
Medewerker
Ik heb het donkerbruine vermoeden, dat bij de nieuwe 'oud en nieuw' filmpjes van FPM, dit blok wel langs zal komen.
Als je hem gaat halen moet je wel met de heftruck gaan, want hij is niet te tillen ;)

Tony

Administrator
Medewerker
shinji zei:
Ik heb het donkerbruine vermoeden, dat bij de nieuwe 'oud en nieuw' filmpjes van FPM, dit blok wel langs zal komen.
Als je hem gaat halen moet je wel met de heftruck gaan, want hij is niet te tillen ;)

Haha helaas heb ik deze niet gezien met oud en nieuw. Ik denk dat iedereen hem een beetje te duur vind. Voor dezelfde prijs koop je bijna 3 Bonbridge blokken.

remio

Registered User
mmm ja daar heb je weer een punt tony. en ik zie me nu ook niet zo gauw op een heftruck rondscheuren om 12 uur met O&N.

zal er nog even over nadenken en overleggen dan, want voor 340,- heb je natuurlijk wel een aantal andere mooie blokken.

@sjemmie: het blok ernaast is de 100 shots 2" blizzard batterie kost dus dacht ik 395 euri's voor de liefhebber.

gegroet remio

Laatst bewerkt:

xavier

Registered User
Blizard batterie : 2" 100 shots met witte en rode blinker boeketten
oriental celebration : 30mm 300 shots met verschillende effecten. De finale bestaat uit crackling boeketten die steed oploopt mezt als laatst een indrukwekkende snelheid van knetter boeketten. Je kan de finale een beetje vergelijken met 150s green tail to thunder van Bonbridge, maar dan met knetter ipv knal.

Grizmo Raizor

Registered User
Wellicht kan er meer info gegeven worden over de effecten. Zitten er bijvoorbeeld ook die effecten van de Mixed Emotion in verwerkt? Dan bedoel ik met name de Kamuro (of is 't Golden Willow?) en salutes. Want nu wordt er alleen gesproken over een crackling effect, maar dit zit in zoveel blokken. Wanneer iemand een kleine opsomming kan geven, zijn er vele mensen heel blij en wordt de keuze makkelijker!

sjemmie

Registered User
helaas

Dank jullie voor de reacties op mijn thread,

Maar afgelopen zaterdag was de oriental celebration niet op voorraad vandaar dat het de Blizzard batterie : 2" 100 shots met witte en rode blinker boeketten is geworden.

Zal er een mooi filmpje van schieten met oud en nieuw.

mvg,

Sjemmie

timo86

Registered User
Heb hem in huis voor aanstaande 26 mei, dan gaat me zus trouwen!
Ga hem ook filmen dus dat komt na 26 mei in 1 of ander topic op t forum wel voor!
Kan iemand mij vertellen of ik dat zilver op de foto gewoon kan laten zitten, of eraf moet halen??? en een paar zand zakken erom heen is voldoende toch neem ik aan??
Alvast bedankt!

DSC00112.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
timo86 zei:
Heb hem in huis voor aanstaande 26 mei, dan gaat me zus trouwen!
Ga hem ook filmen dus dat komt na 26 mei in 1 of ander topic op t forum wel voor!
Kan iemand mij vertellen of ik dat zilver op de foto gewoon kan laten zitten, of eraf moet halen??? en een paar zand zakken erom heen is voldoende toch neem ik aan??
Alvast bedankt!

zilver kan je gewoon laten zitten, en een paar flinke zandzakken rond de zijden van het blok is wel aan te raden.

sjemmie

Registered User
Ik wacht met smacht op het filmpje.

Wilde deze afgelopen O&N ook aanschaffen maar hij was toen niet leverbaar op het moment, dus werd het toen maar de blizzard. ook een leuk blok. maar wel ééntoniger.

Hoop dat je hem mooi op de film gaat krijgen.

Suc6!!!!

Sjemmie

timo86

Registered User
Ja hoor, hij staat op film! Ga hem even op het andere topic zetten! Geloof dat hij heet "Filmpje gezocht Oriental Celebration ofzo"!!! Check it, hij was namelijk SUPER!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
spijt me zeer, maar het maakt mijn verwachtingen niet waar helaas.... vind dat weco aardig de plank mis slaat met dit blok en voor die centen..

shinji

Moderator
Medewerker
Ben het helemaal niet met Vonk eens. Ik zie hem nu zoals die moet gaan (Had hem met oudjaar ook, maar die stopte er een paar keer mee), en ik moet zeggen, dat dit mijn ideale blok is. 7 effecten in 1 blok, met een fantastische blinkerfinale, ja, ik ga hem weer halen, dit jaar.

Bovenaan