Orginel fireworks in Olen

Silver Palm

Registered User
Heeft iemand ervaring met Original fireworks in Olen. De site ziet er wel goed uit maar hoe is de keuze en de prijs???

zink901

Registered User
Rechtsteeks van de site van Original/Zena:

NIEUWS
Leuke vuurwerkmensenclub? 08-09-2005

Wie heeft er zin in een leuke vuurwerkmensenclub? Als er genoeg animo is, willen we zoiets wel opzetten. Info uitwisselen en een paar shootings (met vergunning)houden, zouden dan o.a. de activiteiten worden en het lidmaatschap moet gratis zijn.

Ik ben zeker geinteresseerd, verder kan ik nog melden dat de site www.vuurwerkbelgie.com helemaal vernieuwd gaat worden en in plaats van het huidige gastenboek gaat er een forum komen.

Jimmy

Registered User
Original olen

Original fireworks in Olen is wel de moeite hoor, ik ben er nu 4 X geweest. De prijzen liggen goed en het assortiment is vrij uitgebreid.
Ook de uitbaters zijn heel erg vriendelijk en enthousiast. Geven ook snel extra's mee als je wat koopt!!
Misschien wel iets moeilijker om te vinden, want als je de autosnelweg afgaat moet je flink zoeken!
Lang leven GPS!!!

Groeten
Jimmy

joske

Registered User
remio de prijs ligt op 27.50 als ik me niet vergis :)
ben er daarnet geweest en deze winkel is een absolute aanrader + vriendelijke mensen.
heb de
King of crackling 20 shots 20€
Coconut star 20 shots 20€
Magic light 6 x 7 shots 20€
Daytime of night 5 x 7 shots 30€
Z16 Fluted bang 500shots 20€
voor 80€ omdat het niet zo druk was :D
heb er nog wat aansteeklonten en nog een doosje Royal 16 shots twv 10€ bijgekregen :)

JAP

Registered User
Ik ga volgend jaar heeel waarschijnlijk zelf naar België.
Maar ik zie er niet veel verhalen over, zit deze overigens in de buurt van Zena?

djara

Registered User
Re: Original olen

Jimmy zei:
Original fireworks in Olen is wel de moeite hoor, ik ben er nu 4 X geweest. De prijzen liggen goed en het assortiment is vrij uitgebreid.
Ook de uitbaters zijn heel erg vriendelijk en enthousiast. Geven ook snel extra's mee als je wat koopt!!
Misschien wel iets moeilijker om te vinden, want als je de autosnelweg afgaat moet je flink zoeken!
Lang leven GPS!!!

Groeten
Jimmy

verkopen ze alleen feestvuurwerk ? of kan ik er ook spektakel kopen >??

svt

Registered User
Ben afgelopen zaterdag geweest is echt een goeie zaak hoor en de mensen die er werken zijn aardig en deskundig , alles netjes meegekregen in dozen en werd zelfs naar mijn auto gebracht ook twee grote potten erbij gekregen. Gelukkig niet zo druk als bij alpeco want daar ist af en toe gewoon niet leuk meer.

The_Giant

Registered User
Ben hier ook geweest vorig jaar!!!

Was effe zoeken idd olen ging wel maar die staart heeft heel veel zijtakken.

Maar super service! Leuke mensen..

En zeer goede uitleg!

Chain thunder

Registered User
jeffrey1 zei:
heeft er iemand n filmpje van de meteor garden? en mssn n filmpje van n z38 pot?

ik heb wel meteor garden gehad.
geen filmpje gemaakt :'(
het is wel een aanrader maar persoonlijk vind ik de thor collectie beter.

groeten chain thunder

zink901

Registered User
Ruffneck zei:
zijn de keuringsnummers eigenlijk al in orde van de zena collectie?

Beetje laat antwoord, sorry;)

Het grootste gedeelte is alweer te krijgen in Baarle. De Thor collectie en de Superblitz pijlen zijn er nog niet.

bavaria

Registered User
Heeft iemand ervaring met de Thunder Candle/Crackling Candle [Z57/Z58]..
Heb al gesearch niks gevonden! Ik weet dat ze 3 euro per stuk zijn en dat ze 50 gram bevatten!

Bovenaan