Silver Palm
Registered User
Heeft iemand ervaring met Original fireworks in Olen. De site ziet er wel goed uit maar hoe is de keuze en de prijs???
Ongeveer 3 kwartier met de auto. Typ op www.viamichelin.com het adres maar eens in, dan kun je het zien.JAP zei:Ik ga volgend jaar heeel waarschijnlijk zelf naar België.
Maar ik zie er niet veel verhalen over, zit deze overigens in de buurt van Zena?
best een dik verschil als je met de trein gaat , maarja vuurwerk is vuurwerk.zink901 zei:Ongeveer 3 kwartier met de auto. Typ op www.viamichelin.com het adres maar eens in, dan kun je het zien.
Jimmy zei:Original fireworks in Olen is wel de moeite hoor, ik ben er nu 4 X geweest. De prijzen liggen goed en het assortiment is vrij uitgebreid.
Ook de uitbaters zijn heel erg vriendelijk en enthousiast. Geven ook snel extra's mee als je wat koopt!!
Misschien wel iets moeilijker om te vinden, want als je de autosnelweg afgaat moet je flink zoeken!
Lang leven GPS!!!
Groeten
Jimmy
jeffrey1 zei:heeft er iemand n filmpje van de meteor garden? en mssn n filmpje van n z38 pot?
Ruffneck zei:zijn de keuringsnummers eigenlijk al in orde van de zena collectie?