[OR] Silent Beauty

Pieter

Registered User
z131%20silent%20beauty.jpg

Artikelnummer: Z131
Naam: Silent Beauty
Aantal schots: 25
Effect: 25 schots
Red Crossette
Green Crossette
Yellow Crossette
Multicolor Crossette
Crackling Crossette

Kruitinhoud: 218,5 gram

Prijs: €17,50

Laatst bewerkt door een moderator:

jawe

Registered User
Deze doet denk ik zijn naam eer aan, dit soort waaiers met crossete hadden we nog niet gezien van orginal ben benieuwd naar deze product.

shinji

Moderator
Medewerker
heren heren, voor 30 euro is er dit jaar een 49shots fanshape crossetteblok te koop van Bonfire.
Dan gaan we hier toch geen Belgisch blokje zitten te hypen, kom zeg

The Cigarman

Moderator
Medewerker
heren heren, voor 30 euro is er dit jaar een 49shots fanshape crossetteblok te koop van Bonfire.

Ja maar deze cake staat in het consumenten vuurwerk buitenland gedeelte.
En niet in het Nederlandse vuurwerk gedeelte.
En die 17,50 euro is niet veel voor zo'n cake.

Alleen is dit me eerste en me laatste post in deze topic, want ik ben geen liefhebber van Crossete cakes, blokkies, enz.....

shinji

Moderator
Medewerker
dat is mij bekend sigarenboer, bedoel eigenlijk meer, dat er hier een paar mensen reageren die ik hoger inschat qua consumentenvuurwerk know how

shinji

Moderator
Medewerker
daar mogen jullie natuurlijk benieuwd naar zijn.
Het is ook min of meer een ietwat provocerende manier om aandacht te vragen voor de spullen van een mijns inziens zeer spectaculaire importeur, van welke hier op de site nog veel te weinig info staat.

jaspertjuh

Registered User
dat is mij bekend sigarenboer, bedoel eigenlijk meer, dat er hier een paar mensen reageren die ik hoger inschat qua consumentenvuurwerk know how

Er zijn ook nog mensen die niet zo'n hoog budget hebben die geen 30 euro voor een pot over hebben en liever voor een kleinere versie gaan :blink1:.

Ik ben zeer benieuwd naar dit blokje.
Crossette is één van mijn lievelingeffecten, en in waaiervorm kan het al helemaal spectaculair uitpakken.
Zeker in combinatie met de crackling chry lijkt mij dit een toppertje.
Maargoed, laten we eerst een filmpje afwachten.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
daar mogen jullie natuurlijk benieuwd naar zijn.
Het is ook min of meer een ietwat provocerende manier om aandacht te vragen voor de spullen van een mijns inziens zeer spectaculaire importeur, van welke hier op de site nog veel te weinig info staat.

Dat komt omdat we vorig jaar geen contact hebben gemaakt maar dat contact is er nu wel en Eind Oktober gaan we op bezoek bij Bonfireworks omdat ze dan de nieuwe spullen ook binnen hebben. Komt dus helemala in orde :bigsmile:

jawe

Registered User

Het is je in iedergeval gelukt om te provoceren:bigsmile:.
Laten we maar zeggen je moest het ook even kwijt.

Laatst bewerkt:

MichelAngelo

Registered User

Ik hype, jij hyp(e)t, wij hypen...:noworry:

Hup Bonfire!:toung: Idd nog niet gezien. Nu maar 'ns kijken waar ze dat verkopen....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik moet deze ook gewoon zien want ik vind die van Bonfire nou niet echt goed. En met de criss-cross van Beko die ook een stuk slechter is geworden dan dat ie 2 jaar geleden was word het weer tijd voor een goede crossette cake voor ons.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
En we hebben een filmpje!:smile1:

Ik vind dit echt een schitterende cake, met mooie crossettes.

Kobajo

FPM Filmer
Ik vind dit inderdaad een hele mooie cake. Het effect is niet alleen dat van een cossette, maar heeft ook wat weg van go getters.

Enig minpuntje vind ik het laatste schot over het geheel gezien een hele mooie cake.

Bovenaan