Opmeer

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
31 juli 2009 vuurwerk te Opmeer

plaats : Opmeer
provincie :
Wie : Wagenvoort Vuurwerk
Waar : Opmeer, Middelweg
Tijd : 24.00 uur
Wat : t/m 6"inch (Dit is echt een aanrader).

sander

Registered User
kijk das goed nieuws eindelijk vuurwerk in opmeer!! ik kom zelf uit dit gehucht ,en ben erg benieuwd voor wie dit vuurwerk geschoten gaat worden?:idea:

-<VwK>-

Registered User
Benieuwd voor wie het geschoten word?
Sander toch... haha wegens het 100 jarig bestaan van de landbouw festival natuurlijk!
Voor mij is het echt op loopafstand dus zal er ook zeker staan met mn camera'tje;)

Alleen is de lokatie niet middelweg, het is simpel weg gezien gewoon sportpark de weijver te hoogwoud zelfs eigenlijk, maar word beschouwd als opmeer.

Voor de verre bezoekers, volg a7 tot afslag wognum, rechtdoor over rotonde, die weg gewoon blijven volgen, en je ziet het vanzelf aan je rechthand:)

Laatst bewerkt:

-<VwK>-

Registered User
Bij nader inzien is het toch beter om er via een andere weg te komen...
Zelfde weg vanaf a7 maar dan gewoon eerst volgende stoplicht rechtsaf slaan zodat je op industrieterein de Veken terecht komt.
Als je daarop rijd eerste links, vervolgens rij je automatisch met de bocht mee naar rechts, gewoon rechtdoor blijven rijden totdat je tegen een sloot aan rijd.
Op die plek zal ik zelf staan vanaf ongeveer 11 uur.
Ben er zojuist even wezen kijken en dit lijkt mij de beste plek om de show te bekijken, de wind gaat dan de rechterkant op...

Gr. en hopelijk tot vanavond;)

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Gister avond naar Opmeer geweest, Wagenvoort heeft hier weer een prima showtje geschoten.

We stonden aan de zijkant van het schietveld langs een slootkant, we stonden dus niet recht voor het vuurwerk maar de film is evengoed goed gelukt.

FlaminRoCk

Registered User
Hey F16. Bedankt voor de film. Dit was zeker een lekker showtje hoor! Lekker agressief geschoten met die fontijnen en candles met daarachter flinke bommen met mooie effecten. Was er graag bij geweest.

Best bijzonder om het zo eens vanaf de zijkant te kunnen zien.

Groet,
Martijn.

Bovenaan