Ophaal dag Painkiller, PatrickS, Crackling King, Pancake77, devileyes

devileyes

Registered User
Vandaag was het weer zover een van de dage waar je naar toe leeft .

Wekker ging om 7 uur kwart over maar eens me bed uit gekomen (blijft moeilijk) opvolgend direct met Painkiller geappt en klaargemaakt om naar tp te gaan .

kwart voor 8 arriveerde ik wachten op de rest Pancake kwam als 2de opdraven terwijl hij Quote het verste weg woonde en de rest zich moest schamen haha enfin .

Toen de rest arriveerde naar binnen gegaan en de bestelling maar een aanschouwd man dat zag er mooi uit (zie foto's).

Fijn wat koffie gedronken en bij gepraat en wat laatste aankopen gedaan we zijn goed geholpen door eric en zijn team van tp alles gecontroleerd en ingeladen was weer gezellig mannen veel stook plezier gewenst .

fijne dagen iedereen en een goed uiteinden ,

groeten devileyes aka jeffrey

Laatst bewerkt:

hansso90

Registered User
nice, wat en verzameling zeg :hehe!:

liepen ze bij die bestelling niet eens mee naar de auto of bus? xD

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke foto,s mannen. En oeps wat een vuurwerk!! Jullie kunnen bijna zelf een winkel beginnen. :tounge:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wow! Wat een berg!

Leuk ook dat je hier je belevingen met ons deelt en een paar foto's heeft toegevoegd! Goed voor de sfeer!

Fijn oud en nieuw!

tristen

Registered User
Zo de spulletjes staan klaar om afgestoken te worden! Jammer dat we er niet bij konden zijn, maarja het was of wel extra vuurwerk of niet! Bedankt voor het ophalen guys, en thanks voor de foto's tot morgen dan mogen de lontjes aan! :hehe!:

painkiller

Registered User
Zo, dat was een flinke berg, en dan zijn dat alleen nog maar de volle kartons.

Was weer gezellig boys!
Morgen gaan we meemaken of we ook de goede keuzes hebben gemaakt.
Geniet er van allemaal!

Pancake77

Registered User
Het was weer een bijzonder moment om om 8.00 binnen te komen en de hele balie van voor tot achter gevuld te zien met kartons :hehe!:

Have fun kerels and be safe!!

piet03

Registered User
Heren, Tnx voor het ophalen jammer dat ik er niet bij was maar het slepen zal wel met een Big Smile gedaan zijn he haha.

Alles staat hier bij de ontvochtiger klaar te wachten tot morgen avond :-D.

Veel plezier !

Bovenaan