Nieuw 2025 Opera House

Knettermans

Bronzen Member
6515.png
Meer info over de Opera House:
Importeur
: Lesli Vuurwerk
Collectie: VOLT! Specialized
Artikelnummer: 6515
Advies verkoopprijs: € ...
Netto kruitgewicht: 1458,6 gr
Aantal schoten: 87
Kaliber: 30 mm
Tijdsduur: 41 sec.
Schietrichting: I, O-shape
Bruto gewicht: ...kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving:

Ringvormige effecten worden de lucht in geblazen. Maximaal gevulde 30 mm buizen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Weer, bedoel je? Zijn er meer geweest. Deze is wel echt een beauty, maar weer niet voor de NL markt? Duim nog van toch ook hier...
GBV/Pro Line had er vroeger inderdaad 1.
Mega groot ding.

En het negatieve mannetje in mij, denkt ook dat dit artikel erg duur gaat worden, omdat dit soort artikelen veel ruimte innemen en container vervoer is nog steeds ernstig duur.

Edit.
Ik vind het wel een heel mooi artikel.
Kan zeer fraai zijn in de straat.

Knettermans

Bronzen Member
Weer, bedoel je? Zijn er meer geweest. Deze is wel echt een beauty, maar weer niet voor de NL markt? Duim nog van toch ook hier...
Je hebt helemaal gelijk, het had "weer op de markt" moeten zijn.

GBV/Pro Line had er vroeger inderdaad 1.
Mega groot ding.

En het negatieve mannetje in mij, denkt ook dat dit artikel erg duur gaat worden, omdat dit soort artikelen veel ruimte innemen en container vervoer is nog steeds ernstig duur.

Edit.
Ik vind het wel een heel mooi artikel.
Kan zeer fraai zijn in de straat.
Ik denk niet dat dat negatief is maar eerder een realistische verwachting. Het is geen goedkoop artikel om te transporteren vanwege de omvang maar het is ook niet de importeur met de meest gunstige prijzen.

Desalniettemin wil ik zoiets graag aan de collectie toevoegen als de prijs in ieder geval "redelijk" is. En als dat dan betekent dat het uit DE moet komen dan is het maar zo.

Schuim

Moderator
Medewerker
Omdenken :)
Die pot neemt niet (per se) meer ruimte in dan andere cakes op een pallet, je hebt enkel minder schoten op een zelfde oppervlak.
Maar vooral de opbouw van het product zorgt er voor dat er meer werk en dus meer geld aan zit.

En ik gun het eigenlijk niet om deze woorden aan de naam Lesli te hangen.
Maar net als bij Funke geld, wil je wat speciaals, dan hangt er ook een specialere prijs aan.

Z@P

Registered User
Ja dit is echt super tof zo, gaat op de wishlist. Echter dit is er wel eentje die een avond ZONDER wind vereist met de falling leaves. Color changing stars ook erg mooi.

Tony

Administrator
Medewerker
Klopt. Zelf ben ik er met Lesli al eens mee bezig geweest. Volgens mij is die toen ook naar Nederland gehaald maar ik ben niet 100% zeker of dit toen ook gebeurd is.

ik vind hem helemaal gaaf! Goed uitgevoerd

Schuim

Moderator
Medewerker
Aangezien hun de eerste en enige zijn die hem online hebben staan, ga ik er voor het gemak maar even van uit de dit een "wat een gek er voor geeft" prijs is.
Als ze er wel echt 260 euro voor gaan vragen, begin ik toch echt het idee te krijgen dat ze bij Lesli toch echt te dicht bij een molen in de buurt zijn geweest.

Frank1971

Member
Aangezien hun de eerste en enige zijn die hem online hebben staan, ga ik er voor het gemak maar even van uit de dit een "wat een gek er voor geeft" prijs is.
Als ze er wel echt 260 euro voor gaan vragen, begin ik toch echt het idee te krijgen dat ze bij Lesli toch echt te dicht bij een molen in de buurt zijn geweest.
Misschien dat het elders 2 tientjes
lager wordt maar meer verwacht ik niet.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Hoe graag ik deze ook zou willen hebben is mij dat toch teveel van het goede, ik moet alles in mijn eentje bekostigen dan is dit een te grote hap uit het budget voor wat wat je ervoor krijgt.

Als geld geen rol speelt een no brainer om aan te schaffen.

Knettermans

Bronzen Member
Hoe graag ik deze ook zou willen hebben is mij dat toch teveel van het goede, ik moet alles in mijn eentje bekostigen dan is dit een te grote hap uit het budget voor wat wat je ervoor krijgt.

Als geld geen rol speelt een no brainer om aan te schaffen.
Zo denk ik er ook over, hoewel ik best eens wat meer uitgeef voor echt goed spul kan ik er echt geen 200+ aan uitgeven. Ik denk dat ik voor zoiets de grens toch wel op 180 Euro zet en dat is al geen lullig bedrag naar mijn mening.

Dennis010

Registered User
Boeit me niet hoe mooi iets is. Rond de 1,50 per schot is echt het matje voor mij en dan heb ik al verplicht een aanpassing moeten maken (was 1 euro per schot) door de woekerprijzen van de laatste 3 jaar. Alles wat duurder is komt er bij mij niet in. Dit is pure graaiflatie. Maar ja, dat boeit ze niet. De freaks is 1% van de markt, Jan met de pet koopt het toch wel als je er "exlusief" "extreem" of dergelijke kreten op zet. Ook in de vuurwerkwereld maakt men lekker misbruik van de consument. 3 euro per schot, dan koop ik wel gewoon Triplex prof blokken, die zijn goedkoper 🤣

Bovenaan