Onder ideale weersomstandigheden, wat kunnen vuurwerkers zich nog meer wensen, voldoende wind en de goede windrichting, mooie zomeravond begon om klokslag 22.30 uur deze show. Het grote strand als podium en de uitgestrekte boulevard als tribune met een verrassend goede akoestiek.
Een spectaculaire opening (of beter gezegd apertura) en (stretta) finale en alles hier tussenin, het was boeiend van begin tot eind. Een show van 16 minuten die voorbij was voordat je het in de gaten had, het had nog langer mogen duren. Zo hoort het wel te zijn, zo'n grote variatie van produkten verwerkt tot mooie beelden.
"Open doekjes" van het talrijke aanwezige enthousiaste publiek waar zelfs ik als "neutrale" toeschouwer al een kick van kreeg. Kortom het was Genieten met een vette hoofdletter!!
Vincent en crew kunnen met trots, grote voldoening, plezier en tevredenheid terugkijken op een dag hard werken. Je hoort het wel eens over sportmensen die moeilijk in slaap kunnen komen na een wedstrijd, het zou me niets verbazen dat dit bij de crew ook het geval is geweest, zo'n dag, avond en nacht blijf je afspelen in je hoofd.
Ik ben benieuwd wat de juryuitkomst zal worden, het zou mij niet verbazen als dit een winnaarsshow gaat zijn!?