Oostende (B)

stutata28

Registered User
Onder ideale weersomstandigheden, wat kunnen vuurwerkers zich nog meer wensen, voldoende wind en de goede windrichting, mooie zomeravond begon om klokslag 22.30 uur deze show. Het grote strand als podium en de uitgestrekte boulevard als tribune met een verrassend goede akoestiek.
Een spectaculaire opening (of beter gezegd apertura) en (stretta) finale en alles hier tussenin, het was boeiend van begin tot eind. Een show van 16 minuten die voorbij was voordat je het in de gaten had, het had nog langer mogen duren. Zo hoort het wel te zijn, zo'n grote variatie van produkten verwerkt tot mooie beelden.
"Open doekjes" van het talrijke aanwezige enthousiaste publiek waar zelfs ik als "neutrale" toeschouwer al een kick van kreeg. Kortom het was Genieten met een vette hoofdletter!!
Vincent en crew kunnen met trots, grote voldoening, plezier en tevredenheid terugkijken op een dag hard werken. Je hoort het wel eens over sportmensen die moeilijk in slaap kunnen komen na een wedstrijd, het zou me niets verbazen dat dit bij de crew ook het geval is geweest, zo'n dag, avond en nacht blijf je afspelen in je hoofd.
Ik ben benieuwd wat de juryuitkomst zal worden, het zou mij niet verbazen als dit een winnaarsshow gaat zijn!?

tronetti

Registered User
Dank voor de complimenten!
Slapen duurde zeker even...was om 05:15 thuis, en met het gevoel dat ik weer door die 'bekende vrachtwagen' was overreden.

We hebben ons best gedaan, en kunnen, denk ik, terugkijken op een mooi resultaat.
Als dan alles gaat zoals je wilt, de enthousiaste reacties van het publiek, geeft dat een goed gevoel.
De enthousiaste ontlading van Bob DFP na de finale...daar doe je het voor! Mooi om de passie van deze vuurwerker te zien.

Marcel, Bob, Jos, bedankt voor jullie komst. Maakte het laatste uurtje wachten erg gezellig.
Ook de vrijwilligers, bedankt namens DBK voor het meehelpen van de op- en -afbouw van de show.
Tot de volgende!

bridge

Bronzen Member
Mooie berichten. Benieuwd naar de beelden! beloofd ook goeds voor Scheveningen! mss dat ik na een jaar of tien maar weer eens die kant op zou moeten gaan.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb genoten gisteravond van de show die zorgvuldig was samengesteld en geen moment verveelde.
Te horen was het publiek ook erg enthousiast, dus zeker een groot kanshebber voor de hoofdprijs.

Z@P

Registered User
Echt een heerlijke opening en show, ja voor zulke shows rij ik graag die kant op.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RedBaron

Registered User
Ja dit was eeuhhh.. geweldig, gaaf.. met traantjes in de ogen van euforie en emotie de laatste salute zien ontploffen! Voor mij was dit een van het beste wat we ooit met DBK hebben mogen doen wat klassieke shows zonder muziek betreft! Het was al eerder gezegd.. maar het massaal opgekomen publiek gaf het allemaal nog net wat meer kippenvel met het vele gejuich en geklap! Bedankt aan een ieder die zijn steentje heeft bijgedragen aan deze show. En dank aan Marcel, Bob en Jos om ons met een bezoekje te vereren!

goed .. hier onder wat mooie plaatjes en de video!

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_000.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_001.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_002.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_004.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_005.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_007.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_008.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_009.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_010.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_012.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_013.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_016.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_017.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_019.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_020.jpg

DBK_OOSTENDE_14-8-2017_023.jpg

En dan nog de video!

Zou je ons nog eens aan het werk willen zien? Dat kán! aanstaande vrijdag om 22:30 in Scheveningen! :grin:

Bovenaan