[Onbekend] Fixet Versteeg - Onstwedde

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: [Onbekend] Fixet Versteeg

Een bijzondere folder, blijkbaar het eerste jaar dat er maar 3 dagen vuurwerk verkocht mocht worden, ook staat er op de voorpagina dat voorbestellingen thuisbezorgd worden! RARA Iemand die het jaartal nu kan achterhalen?

Museumdudes?

Deze folder heb ik gescand ontvangen van member: PyroGuy! Bedankt hiervoor!

boozebelly

Registered User

Mooie folder inderdaad. Heerlijk om die oude bekende artikelen weer voorbij te zien komen. Veel van dat spul stookte ik in de jaren 90.
Ik vind die 'Gold Line' pakketten er al vrij modern uitzien en het telefoonnummer kent ook al een 4-cijferig netnummer wat volgens mij werd ingevoerd in 1995, dus ik gok ook maar op...1995???

PyroGuy

Registered User

1995 valt al af, aangezien de 31 toen op een zondag viel. In 1996 viel de 29e op een zondag. Dus ook dat jaartal valt af.
Dan komen we al op 1997.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Dat geloof ik dan weer niet eigenlijk, omdat vuurwerk verzenden al zo lang als ik me kan herrineren verboden is. Dus we houden het spannend!

PyroGuy

Registered User

Dat geloof ik dan weer niet eigenlijk, omdat vuurwerk verzenden al zo lang als ik me kan herrineren verboden is. Dus we houden het spannend!

Thuis bezorgen is wat anders als verzenden. Ik weet nog wel dat ik aan de keukentafel zat te wachten tot ze het vuurwerk kwamen brengen.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Thuis bezorgen is wat anders als verzenden. Ik weet nog wel dat ik aan de keukentafel zat te wachten tot ze het vuurwerk kwamen brengen.

Je hebt gelijk, maar als iets bij jou bezorgt wordt is het verzonden door de verkoper. Vuurwerk verzenden/bezorgen is dus verboden. En dat is het al heel wat jaren!

Maar we hebben het jaartal! 1998!! Thnx mickey zegt BATS

Bovenaan