Nootdorp

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
9 aug vuurwerk te Nootdorp.

plaats : Nootdorp
Provincie : Zuid Holland
wie : Hayo Wolff
wat : onbekend
waar : recreatie gebied langs de oudeweg (dobbeplas)
tijd : omstreeks 22.00 uur

Dennis010

Registered User
is er meer over deze show bekend bij iemand?

edit: even diep in mijn geheugen gegraven (of was het mn maat die me hielp?? )
geheugen is niet meer wat het was. hahaha.

maar hier zijn wij dus vorig jaar ook geweest.
werd naar ons idee iets van 4 inch geschoten vanaf het eiland in de plas.
was een leuk showtje.

Laatst bewerkt:

the_bulldog

Registered User
is er meer over deze show bekend bij iemand?

edit: even diep in mijn geheugen gegraven (of was het mn maat die me hielp?? )
geheugen is niet meer wat het was. hahaha.

maar hier zijn wij dus vorig jaar ook geweest.
werd naar ons idee iets van 4 inch geschoten vanaf het eiland in de plas.
was een leuk showtje.

nee,max 6'' en was bommetje voor bommetje show,vorige jaar vond IK het een leuk showtje.
ik ben hier vanaavond ook bij kijken wat hayo er van bakt.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ga misschien ook even die richting op.

Nog ergens afspreken???

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Zit er aan te denken om niet te gaan ivm met die pokkemiezer...:mad:

volgens buienradar moet dat rond een uur of 22.00 weer voorbij zijn...

het besluit is genomen. wij gaan over een half uurtje rijden op het gemakkie.
we staan ergens vooraan op het strandje vlakbij de kermis. te herkennen aan een fles bier en 2 regenboog paraplu's :)

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik hou het weer nog een half uurtje in de gaten voordat ik beslis.....wat een pokkeweer zeg.

keesiej

Registered User
Ik zie hier net uit mijn raam vanuit delfgauw het vuurwerk de lucht in gaan, ik denk dat het de finale was. Nu baal ik echt dat ik niet wist dat er vandaag in Nootdorp vuurwerk was. Zag er mooi uit.

Mvg,
Keesiej

dtmalive

Registered User
Zo dat was ie weer!
Na een half uurtje in een stevige bries te hebben gestaan ging om 22:30 dan toch de 1e shell de lucht in.
Veel mooie effecten gezien en met enige regelmaat een heerlijke salut.
Het tempo lag niet hoog maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.

Voor mij toch weer een geslaagde vuurwerkavond.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik vond het ronduit belabberd!

Veel pauze,s in het begin, veel dezelfde effecten, slechte finale en geen onderbouwend vuurwerk gezien. ( in tegenstelling tot 2 jaar geleden.)

Een paar bommen de lucht in jagen kan iedereen.:notrust:

Poziloc

FPM Hangouderen
Ben het geheel met Vonk eens.....een show waar je de eerste 6 minuten maar 3 soorten foto's kon schieten Red to Silverblink Peony Red Chrysanthemum en af en toe een verdwaalde Blauwe Peony die erg slecht van kwaliteit was...ik hoorde van afca 4 Live al zeggen, dat die het niet waard vond om de foto's te uploaden!!
Aan het einde van de show kwamen wel leuke shells voorbij, waaronder Saturnus ringen en mooie Dahlias die lekker fel waren en wat Mulicolour Peony's die ook aardig waren.
Maar om hier nu een eind voor te rijden?! nee niet echt.
De Finale liep ook een beetje vreemd...paar salvo's en dat was het ..aan het einde werden 4 stuks Falling leaves geschoten

Monsterking

Registered User
Net terug van een show uit Nootdorp, geschoten door Laser & Fireworks, het begon maar 4 flash salutes dus dacht ow lekker, daarna hele tijd achter elkaar een bommetje die ook nog is allerlei kanten op vlogen en nog veel dezelfde ook. De laatste paar minuten kwamen wel wat mooie shells langs, en de finale was wel heftiger dan derrest maar dat waren meer gewoon een hoopje sierbommen tegelijk, niet echt een finale dus, ik had niet echt de indruk van ok het is voorbij zeg maar.

Ik heb er nog wat foto's uit kunnen halen.
Niet echt indrukwekkend maarja....

sdc11855.jpg

sdc11854.jpg

sdc11853.jpg

sdc11851.jpg

sdc11846.jpg

sdc11841.jpg

sdc11840.jpg

@ Poziloc, dit zijn de foto's die ik toch maar heb geupload puur om te zien hoe de show was, de foto van de finale, nouja finale? heb ik weggelaten want er zat een vlek tussen het vuurwerk op de foto's.
Zat erg te twijfelen om toch de foto's te uploaden maarja zo zie je wel een beetje hoe de show ging. Ben het echt volledig eens met Poziloc en Vonk...
De volgorde klopt trouwens niet de bovenste foto's zijn van het laatste stuk waar nog wel wat leuke bommetje tussen zaten.

Laatst bewerkt:

ellen

Registered User
ik denk dat jullie de shows niet moeten vergelijken met die van bijvoorbeeld valencia, die budgetten zijn totaal anders. En als dit bedrijf daadwerkelijk zo slecht zou zijn, ze niet elke jaar weer terug mogen komen, dan zoeken ze wel een ander bedrijf.

Kobajo

FPM Filmer
ik denk dat jullie de shows niet moeten vergelijken met die van bijvoorbeeld valencia, die budgetten zijn totaal anders. En als dit bedrijf daadwerkelijk zo slecht zou zijn, ze niet elke jaar weer terug mogen komen, dan zoeken ze wel een ander bedrijf.

Het zal me dan niks verbazen als jij enig belang hebt in het bedrijf of er in ieder geval werkt.
Het lijkt me duidelijk uit de vorige posts dat de show ronduit slecht was en en de naam show niet kan dragen.
Waarom Hayo elk jaar terug mag komen blijft voor mij dan ook een raadsel, maar het lijkt me duidelijk dat de opdrachtgever niet verder kijkt dan zijn neus lang is en zich niet goed laat voorlichten door het bedrijf zelf.

Ik raad je aan ook deze thread eens door te lezen Disusscie Nederlandse shows

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Wie heeft het over een vergelijking met buitenlandse show's?? ik niet hoor, het was zelfs voor nederlandse begrippen erg slecht!

Het is jammer dat er geen film materiaal is dan had je het zelf kunnen zien, of heb je de show al gezien????

Dit had gewoon niks met een show te maken.

Laatst bewerkt:

joosti

Registered User
Wij zijn vorig jaar ook wezen kijken,en je kon het toen al geen show noemen,gewoon bommetje voor bommetje,neemt niet weg dat ik het wel een mooie lokatie vind,om er een show neer te kunnen zetten.

Bovenaan