Noordeloos

san quinton

Registered User
Wie: Wagenvoort Pyrotechnics
Wat: Flowerbeds/Prof. vuurwerk
Waar: Noordeloos, (Botersloot).

Tijd: 23.00 uur
Datum: 04-08-2007

Gerko18

Registered User
Gisteren ben ik toch maar naar noordeloos gegaan om te kijken of het wat was. En heb er zeker geen spijt van gehad.
De jongens van Wagenvoort hebben een zeer leuke show van ongeveer 12 min neer gezet.
Om 8 uur kwam ik aan op de plek waar de geschoten zou worden en heb ik even staan praten met 1 van de schieters. Hij had blijkbaar een beetje haast, dus niet veel tijd om te praten. Ik had nog gevraagd of ik een paar foto's mocht schieten maar dat kon niet meer. Helaas.
Ik zag wel een rek staan met wat candles en mortieren en heel wat blokken.
Iets voor elfen begon het.
Ze begonnen met blokken en flowerbeds van wat kleiner kaliber.
Daarna een aantal candles met dikke zilverstaarten.
Ook werden er een aantal verschillende soorten fluitblokken tussen door geschoten.
Tot mijn verbaasing werden er redelijk zware mines afgeschoten wat het echt een extratje gaf. ( Dat zal wel opruimen geblazen zijn erna al die papiersnippers ).
Vervolgens werden er steeds meer zwaardere blokken en ook grotere kalibers blokken afgeschoten ( waaronder ook zeer mooie golden kamuro blokken ). Wat ik ook appart vond waren de draaizonnetjes. Tussen ook een paar candles met peony effect en mines. Een echte finale was er niet. Ze einigde met een blok en een letterbord.

Gr Gerko.

Bovenaan