Nitraatmat 3000 shots

kauwboy

Registered User
Heb vandaag ff geshopped en heb deze opgehaald. Iemand er bekend mee?

Afbeelding_018.jpg

Afbeelding_020.jpg

Afbeelding_026.jpg

Hejon81

Registered User
Dit is een leuke rol klapt lekker en de snelheid is perfect niet te snel en niet te langzaam. Dus je kan lekker genieten. Ook komen er bij de knallen leuke flitsen en mooie rookwolkjes vanaf. Prima stuk vuurwerk heb nog een filmpje gevonden van een rol zoals deze. Het filmpje is niet van mij.
http://www.youtube.com/watch?v=edcuMvgPy94

kauwboy

Registered User
Ik dacht dat een hindoerol een 'gewone' chineze ratelband zonder eindbom was.. Weer wat geleerd. Ik heb verder ook 2 thunderstorm matten gehaald. die moeten minder dan de chainthunder zijn?

3307

Registered User
Op de een of ander manier beschouw ik deze toch niet als een hindoe rol.
Eerder een mindere nitraatmat met eindbom.

Een hindoe rol is een rol met alleen de kleine knallers van de Chinese rol. Die kleine knallers van de Chinese rol zijn hier niet te vinden. Op deze rol zie ik dezelfde knallers als van een 'chainthunder'.

Daardoor heb ik bij deze rol ook niet het gevoel een hindoe rol in mijn handen te hebben of af te steken.

strijker rulez

Registered User
ik weet iniensgeval toch wel heel zeker dat het een hindoe rol is en ze zijn inderdaad van zena original heb er namelijk zelf thuis een karton van staan

3307

Registered User
Ze worden verkocht als hindoe rol ja.
Maar als je een hindoe rol beschouwd als een rol met enkel de kleine knallers van een chinese rol, dan is deze rol dat dus niet.

myrmidon

Registered User
shots op een hindoerol zijn kleiner dan die op een nitraatmat, maar dit is wel een heerlijk matje. echte 100.000 komen ook van Horse Brand (Original)

bridge

Bronzen Member
Als het het motief van nitraat heeft dan is het geen echte hindoerol. Het is echter aan de rol te zien ook geen nitraat. Het is dus een foprol en zeker geen horse brand.

kauwboy

Registered User
Als het het motief van nitraat heeft dan is het geen echte hindoerol. Het is echter aan de rol te zien ook geen nitraat. Het is dus een foprol en zeker geen horse brand.

Dan ben ik gefopt:nuts: want die nitraatjes heb zijn rood met witte bloemetjes motief erop.

Sweet Laker

Registered User
Een maat van me heeft eergister ook zo'n 'nitraatrol' gehaald, vlak over de grens in Limburg. Deze heeft alleen een ander plaatje op de eindbom. Hij beweert hem voor 80 euro aangeschaft te hebben..... Vond ik toch iets teveel van het goede, zeker voor een rol dat eruit ziet als een normale hindo3000

Ik heb zelf overigens bij een andere maat zo'n rol liggen die er precies zo uit ziet als die in de openingspost en ik ga, op basis van het filmpje in reactienr 3 mijn rol toch dubbel neerleggen. Dan zit er net wat meer 'geweld' achter.

Bovenaan