Nitraat Thunders ( Alpeco )

Son-T

Registered User
Ga jij eens lezen en zoeken of ze nog verkocht worden.
Al je vragen zijn te vinden hiero.Aangezien het pas weer over 363 dagen tijd is ,heb je goenoeg de tijd om het uit te zoeken.

De groeten.

DjTerence

Registered User
Hoe kan/wil je dat horen/zeggen!?
Je hebt zo veel verschillende immitaties/goede nitraten!
Dat kan je echt niet goed/duidelijk zeggen!
De Thunder Cracker van Knalgoed.be gaat nog zachter dan een Corsair(groene strijker).
De Thumping Thunder 1,95 blauw/groene crépe met vlam gaan overduidelijk STUKKEN harder dan de Thunder Cracker.
Zo heb je in veel winkeltjes heel veel andere Thumping Thunders.
Gelukkig heb ik alleen de 1,95 grams versie, die heeft een goede drukverplaatsing.
Maargoed, koop een decibel meter en koop alle soorten nitraten van dit moment en bereken daar het gemiddelde van? :blink:

Nee maar even zonder gekkigheid, dit kan je helaas niet exact zeggen/berekenen.
Dan zou je moeten vragen naar een bepaald type/soort nitraat.
Bijvoorbeeld de Thumping 1.95 grams.
Mij maakt het niet echt uit hoe veel dB ze geven..
Ik vind de TT 1,95 grams perfect ;)

Ik hoop je/jullie voldoende informatie te hebben gegeven.

Groet,

Terence :blink1:

EDIT : ik zie nu dat je vraagt hoeveel deze nitraten aan deciBellen produceert.
Sorry, ik heb het verkeerd gelezen, maar ik laat toch even mijn eerdere post staan.

Laatst bewerkt:

Tunit

Registered User
De Nitrate Thunder "Versie 2006"

nitratenverpakingfi5.jpg

Van de 10 knallers deden het er 2/3 niet :( toch wel tegenvalend hopen dat het maar 1 doosje is

MadMan

Registered User
Ik heb die hierboven ook, en heb al 3 doosjes afgestoken zonder een enkele weigeraar. Ik denk dus dat het inderdaad een "maandagmorgen" doosje is geweest.

johnnyboy

Registered User
ja ik heb ook al een hele slof van die dingen afgestoken, 5 weigeraars ongeveer dus bijna geen. maar heeft iemand die kleuren vlinders gehaald wat een slechte kwaliteit is dat... ik heb er nu 5 afgestoken 4 niet afgegaan, maar de gene die wel af ging ging wel lekker hard!! :D

Laatst bewerkt:

Pirate

Registered User
Ik heb die hierboven ook, en heb al 3 doosjes afgestoken zonder een enkele weigeraar. Ik denk dus dat het inderdaad een "maandagmorgen" doosje is geweest.

Ook nul weigeraars, (maar de oude particuliere (2004) zijn wel harder, daar had ik nog 4 doosjes van liggen)

Bovenaan