Nieuwjaarsshow van 3307

3307

Registered User
Mijn show op oudejaarsavond. Had dit jaar maar een klein budget voor een show dus moest het met maximaal 400,- euro doen. Om die reden geen zwaarder spul maar voornamelijk het goedkopere vuurwerk uit Duitsland, in combinatie met een aantal betaalbare toppers uit eigen land en de Belgische buren.
Alles is doorgelont en alles ging af, behalve de Sphere van Original in de finale. Was een simpel showtje waarin ik als eerste de finales heb uitgewerkt, glitter bont en goud, en daarna pas een leuk spektakel voor vooraf heb gecreëerd.

Show
1 x Barcelona - Aldi (staat er niet op)
2 x Monte Carlo - Aldi
2 x Uranus - Lidl
2 x Reno - Aldi
1 x Mystic Castle - Lidl
1 x The Navigator - Original Fireworks / Herlat
2 x Toronto - Aldi
1 x Chicago - Aldi

1 x Cyclone - Profi Vuurwerk

Finale 1: Glitter
1 x Outblast - Brilliant Collection
1 x Golden Eagle - Original Fireworks / Thor
1 x Banzai - Original Fireworks / Herlat

Finale 2: Bont
1 x Silly Walks - Original Fireworks / Herlat
1 x Lava - Original Fireworks / Herlat
2 x DragonFire - Lidl
2 x Concerto Rosso - Dynasty Collection

Finale 3: Goud
2 x Treasure Island - BonFireworks
2 x Sphere - Original Fireworks / Thor (gingen niet af)
5 x Phoenix - Aldi

4 x Nitrate Cake - Original Fireworks / Herlat

Freddy

Registered User
klasse hoor!! goed tempo en mooie potten!!!
Welke cake word er op 2.00 min. geschoten met golden tails (fanshape/i/w-shape)?

3307

Registered User
Bedankt voor de positieve reacties.

Freddy, dat is de Chicago van de Aldi. 3 Cake's doorgelont op een plankje. Kostte 29 euro. Absoluut geen geld voor dit product. Helaas ging de fanshape in het echt wel net iets anders. In het filmpje op de aldi site schoot ie net zoals de Jorge JW414, maar in het echt was dat detail minder opvallend aanwezig.

http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/58_24021.htm

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Mooi hoor! welk blok zie ik op ca 2.25 met die boekketten met rode afgewisseld met blauwe kogels met gouden spoor en glittering erom heen?

3307

Registered User
Bridge, dat is de Cyclone van Profi Vuurwerk. Link: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/profi-vuurwerk/20876-cyclone.html

Toen ik daar voor het eerst een filmpje van zag was ik direct verliefd op deze cake. Ik moest en zou 'm kopen en ergens in mijn showtje proppen, zonder andere cakes erbij. :tounge:

Maar je kunt een soortgelijk effect ook zelf creëren. Koop een cake met gekleurde willows en een cake met gekleurde glitters en steek ze samen af. Ik vind de combinatie van die gouden willow staarten tussen de glitterboeketten erg mooi. Zoals je daarna in de glitter finale kunt zien heb ik daar ook een willow cake tussen gepropt. Daar was weliswaar sprake van een overvloed aan glitters, maar wanneer je er wat meer balans in brengt heb je een leuk schouwspel in de lucht.

Laatst bewerkt:

3307

Registered User
Beetje zeer late reactie, maar dat klopt.

pc310226.jpg

Bovenaan