Nieuwe lawinepijl

Roytje_Rotje

Registered User
Een vriend van mij heeft inderdaad afgelopen week 10 van deze pijlen binnen gehad, en hij was wel benieuwd hoe ze knalden, dus staken we er 1 af.
Persoonlijk vond ik het een zeer lekkere knal, die heel erg lekker doordreunde ;)

De groeten...

maximalistixx

Registered User
ik heb ze net binnengehad, pijlen zijn aardig licht, hoeft weinig te zeggen, maargoed, ik kon ze zeer goedkoop krijgen, heb er 7,50 euro voor betaald maar weet uit betrouwbare bron dat hij ze inkocht voor 6 euro per stuk. ze zien er iig degelijk uit, de stok is wat korter dan de hell raizor pijlen die nu ook op de markt te koop zijn, ook wegen ze zoals ik net al zei iets minder dan de hell razorpijlen

Laatst bewerkt:

Viber

Registered User
Het is wel een harde snelle knal, als je begrijpt wat ik bedoel;) eigenlijk moet je deze naast een zink 901 testen dan heb je een beter idee erover:)

gantpoplin

Registered User
Nou ik denk we zijn over de helft van de maand december heen er moet maar eens een lawinepijl de lucht in. Dus ook ik heb al de Signaalrocket afgestoken...
Ik vond de pijl niet echt hoog gaan, maar de knal was erg goed, heel dof en dreunde goed door, ik vind eht een goede prijs/kwaliteit pijl!:+

Bovenaan