Nieuwe FPM Server!

Tony

Administrator
Medewerker
Nou mensen, eindelijk gaat het dan gebeuren. Als het goed is zal Freakpyromaniacs vandaag nog op de nieuwe server draaien. Ze zijn op het moment de oude server aan het back-uppen en dan moet alles uitgepakt worden op de nieuwe server en zouden we aan de slag kunnen.

Het kan dus zijn dat we even niet bereikbaar zijn door de verhuizing! Maar als we terug komen zouden al onze problemen opgelost moeten zijn. Ik ga er voor duimen! :tounge:

Tony

Administrator
Medewerker
Netjes... en dat incl shoutbox hehe

De nieuwe server draait nog niet. Helaas krijg ik ineens geen contact meer sinds vanmiddag met de persoon die de server in beheer heeft. Het lijkt erop dat Grafix ons wederom laat zitten als het om de nieuwe server gaat. Je word er gewoon moedeloos van.

Michel_G

Zilveren Member
Kunnen we er geen prijsvraag/poule van maken: Wanneer (welke dag en in welk uur, dus bijv. 5 oktober tussen 19.00-20.00) denk je dat de nieuwe server online is? :hehe!:

Is inderdaad om te huilen ondertussen. In de laatste weken/maanden telkens de aankondiging gezien dat de nieuwe server bijna online was, maar elke keer weer uitstel...... Toch wel treurig dat een bedrijf zo traag/laks en bijna respectloos is naar hun klanten.

laten we hopen voor het beste!

shadow13

Registered User
Nou ben ik niet zo thuis in dat hele server gebeuren,maar als grafix steeds in gebreke blijft kun je dan niet met een andere host in zee gaan?

Tony

Administrator
Medewerker
Nou ben ik niet zo thuis in dat hele server gebeuren,maar als grafix steeds in gebreke blijft kun je dan niet met een andere host in zee gaan?

Dat kan altijd.

Ik krijg net bericht dat ze ermee bezig zijn. Contact had zijn telefoon vergeten.
Op dit moment word de server geinstalleerd. Dus laten we maar hopen dat we zometeen dan echt op de nieuwe server draaien.

:( x 100

Tony

Administrator
Medewerker
Het proces is nu in volle gang. Alles word gekopieerd naar de nieuwe server en vanavond draaien wij automatisch door naar de nieuwe server. We zouden dus geen problemen meer moeten hebben met al die gekke dingen die we doen!

Zodra het kan zal ik de opties van de chat en dergelijke weer aanzetten.

G

grafix

Guest
Ouwe stel je niet aan, ik doe me best en dat weet jij ook ;)
Kost mij ook genoeg vrije uren op deze manier :)

Maarja belofte is belofte!

Bel me morgen maar even als je wakker bent, dan gaan we lekker testen!

Tony

Administrator
Medewerker
Jonkie!! jij bent geen Junkie net als ons!!
Marco moet je gewoon dubbel en dwars 3 maanden loon extra geven!

Tony

Administrator
Medewerker
Jawul! Vanavond is het zover.
Robbin zet dan de db over na de nieuwe server en zal het ip aangepast worden.
Daarom zullen we vanavond laat een korte downtime hebben.

Tony

Administrator
Medewerker
Nou mannen, binnen nu en 30 minuten zou de DNS over moeten zijn naar de nieuwe server.
Dat betekend dat we kunnen gaan KNALLEN met hoofdletters! jullie weten wanneer de nieuwe server draait want dat is het moment dat de vervloekte chat ook weer terug is.

Hatsjee

Tony

Administrator
Medewerker
Ja die zijn inmiddels alweer 2 uur geworden. Ik zit hem te monitoren maar helaas veranderd er nog niks.

Michel_G

Zilveren Member
Tja, je moet er toch niet aan denken dat alles een keer zou lopen zoals je verwacht? :hehe!:

Het zou pas eng worden als het wel een keer loopt zoals de bedoeling was!

Achja, denk maar zo..... Zal vast een keer een O&N komen voor wanneer alles wel werkt en gaat zoals het hoort! :tounge:

Bovenaan