New years eve Rotterdam 2011/2012

mickeyzegtboem

Registered User
Nope, geen 2 ton aan vuurwerk, maar 2 ton aan budget voor het hele feestje.
Budget voor het vuurwerk ligt zowiezo een stuk lager.
Reken enkele dagen werk met een ploeg mensen, en dan kan je al berekenen dat hier ook alweer een stuk van het vuurwerkbudget in gaat hangen.

Maar om op het vuurwerk terug te komen, ziet er uitermate lekker vol en hoog tempo uit.
Zeker de finale was wel even lekker doorblazen.
Vind persoonlijk dat na de flater van vorig jaar, hier een veel beter feestje is neergezet.

MrJoinT

Registered User
Door de rookontwikkeling is het wel moeilijk te beoordelen vanaf de positie van de filmer, maar ik heb het idee dat je met een dergelijk budget toch wel iets mooiers neer moet kunnen zetten.....

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het prachtig! Ziet er inderdaad veel beter uit in vergelijking met vorig jaar. Maar de eehm planning, laat ik het choreografie noemen, vind ik wat minder. Het ziet er nu een beetje uit als een chaos. Het had wat mij betreft een opbouw mogen hebben. Dan was het vast net zo feestelijk geweest.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
4 minuten vol rammen is niet mis mee voor Oud en Nieuw, maar liever zie ik dan het vuurwerk zoals in Nijmegen met veel meer variatie.
't ziet er een stuk beter uit dan vorig jaar in ieder geval.

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen,

dit filmpje is niet eens compleet. Ik heb films gezien van 8 minuten.
Daarbij is het vuurwerk (NOGMAALS) geen 200.000 maar ligt het budget voor het vuurwerk tussen de 40.000 en 50.000€.
En ik moet eerlijk zijn, voor dat geld zo ik een show als deze niet willen schieten. Trek de belasting er van af + alle andere kosten en het is ineens niet zo interessant meer. Een budget is niet alleen bestemd voor het vuurwerk maar alles moet er van betaald worden.

Bovenaan