Nederland of Belgie

andrehardeveld

Registered User
Hallo.

Ik hoop dat mijn post hier goed staat anders sorry het is mijn eerste post haha.

Wat ik wou vragen, ik heb een budget van ongeveer 150 euro ( lang leve vrouw en kind die kosten veel geld ;)

ik ben een sier liefhebber geen knal.

waar kan ik het nou het beste halen volgend jaar ?

vorig jaar had ik wat cackes uit belgie die vond ik erg mooi, en qua prijs viel het mee.

dit jaar heb ik het uit NL dat vind ik toch wat duurder en vaak is het wat minder mooi ( is nu afwachten natuurlijk )

en hebben jullie nog tips voor leuke potten ?

Groeten en alvast een mooi vuurwerk uiteinde.

Quadriffis

Registered User
Er is genoeg te koop in NL voor 150 euro en dat is kwalitatief vaak erg goed vuurwerk. Bijvoorbeeld bij een wolff dealer hebben ze veel leuke cakes en assortimenten voor leuke prijzen. Aanraders zijn wel te vinden hier op het forum! Maar eigenlijk hebben alle dealers wel leuke producten met voor nederlandse begrippen een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Wat velen doen op de verkoopdagen is een ritje naar een lidl of aldi in duitsland daar is het leuk shoppen, ik denk dat je daar makkelijk een winkelwagen vol kunt halen voor 150 euro.

bridge

Bronzen Member
Zuiver siervuurwerk is in Nederland kwalitatief veel beter dan in Belgie. Belgie is wel iets goedkoper in de regel. Op dit forum kun je echter goed achterhalen wat de juiste produkten zijn qua prijs/kwaliteit. Er zijn genoeg relatief goedkope potten ook in Nederland. moet je vooral bij "aanraders" zoeken (products).

Bovenaan