Must-have assortimentspakketten

KoenL

Registered User
Beste freaks,

Aangezien mijn budget (±€170) niet zo groot is ben ik elk jaar op zoek naar een mooi assortimentspakket. Inmiddels heb ik The Blitz (BKV), Exceptionnel XXL (BKV) en het Treasury pakket (Schuurmans) gehad. Het Treasury pakket vond ik erg telleurstellend aangezien ik erg van luchteffecten houd en dat er daar maar weinig in terug te vinden was. Omdat ik niet weer voor verrassingen wil komen te staan maak ik deze thread aan.

Ik ben op zoek naar een pakket met een prijs van ±€120. Het liefst met alleen cakes, maar wat mooi meegenomen zou zijn, is als er vuurpijlen inzitten. Daarkomt bij dat ik liever veel korte cakes, ipv een paar lange. De keuze is uit de volgende importeurs:
- Lesli Vuurwerk
- Breeschoten "de Kruiterij"
- Schuurmans
- Broekhoff

Probeer je advies wel zo duidelijk mogelijk te brengen, beantwoord bijvoorbeeld de volgende vragen;
- Waarom zou je dat pakket aanraden?
- Bevat het veel luchtvuurwerk?
- Hebben de cakes grote uitwerkingen?
- Wat voor uitwerkingen zijn het vooral?
- Hoeveel cakes, fonteinen, pijlen etc. zitten erin?
- Van welke importeur is het pakket?

Heel erg bedankt alvast.
Groeten Koen

KruitFreak

Registered User
Hoi Koen,

Waarom juist een pakket en geen losse artikelen?

Zelf heb ik niet vaak een pakket gehad maar het Crown Executive pakket van Broekhoff beviel mij erg goed. Een stuk of 5 grote cakes, een stuk of 6 kleine cakes, wat kaarsen, twee vulkaantjes (Vesuvius, wel goede) en Dominator pijlen.

Een van de 5 grote cakes is de Bandicoot (een van de Super 4), heeft 13 schoten silver tail to gold willows to red blink. De Coconut Heaven is wat kleiner maar vind ik ook wel mooi.

De Silver Fish, Tropical Fish en Spring Wind zijn ook wel aardig, helaas maar 9 schoten per cake maar wel lekker hoog.

Dit pakket kost rond de €115,-

KoenL

Registered User
Bedankt voor jullie reacties. Dat over die losse cakes hoor ik inderdaad vaker. Het probleem is dat er hier weinig verkooppunten zitten met losse cakes. Eigenlijk alleen de Lesli dealer, alleen zitten er daar (naar mijn mening) maar een aantal cakes bij waar je echt echt kriebelgevoel bij hebt. 500 grammers vind ik niet echt in verhouding staan met mijn budget, vandaar dat de assortimentspakketten bij mij op nummer 1 staan. Daar je heb je gewoon een aantal losse cakes, die je zelf over je avond kan verspreiden.

Het hangt ook een beetje van de verkooppunten hier af. Vorig jaar kreeg de Halfords de Diamond Collection erbij. Helaas was die collectie voorgaande jaren ook al te koop bij een andere winkel hier. Misschien komen er dus wel nieuwe collecties bij dit jaar.

Nogmaals bedankt voor de reacties,
Gr. Koen

Quadriffis

Registered User
Broekhoff heeft Xtra Vaganza en Super 4 beide gevuld met 200gr cakes, allemaal met mooie grote uitwerkingen en een harde burst knal, filmpjes staan ervan online dacht ik

Lesli heeft de powerboxen, beide gevuld met 2 grote en 3 kleinere cakes, paar jaar terug gehad en ik vond het toen wel waar voor mn geld...

Mijn voorkeur gaat nu ook uit naar zelf samenstellen, assortiment geeft natuurlijk als prijs wat korting maar een paar mindere producten erin en je bent duurder uit

richell18

Registered User
koen, als je echt een super pakket wil dan is de bigbox van lidu 99,00E echt een AANRADER,
je kunt dan ook nog voor voor 9,00E, 15,00 of 20,00 liduI, liduII of liduIII erbij kopen uitstekende pijlen pakketten.

richmx3

Registered User
persoonlijk zou ik ook is kijken of je produkten van ProLine kan vinden in je buurt.
vind persoonlijk de produkten van proline erg goed en heb ook ieder jaar zeker weer produkten van hun.
ook kleine potten met erg fraaie uitwerkingen voor weinig centen.
en voornamelijk bestaat hun collectie uit hoofdzakelijk luchtvuurwerk.
ook de pijlen van hun zijn niet duur en klappen hard met mooi effect.

KoenL

Registered User
koen, als je echt een super pakket wil dan is de bigbox van lidu 99,00E echt een AANRADER,
je kunt dan ook nog voor voor 9,00E, 15,00 of 20,00 liduI, liduII of liduIII erbij kopen uitstekende pijlen pakketten.

Dit zou ook mijn keuze zijn geweest inderdaad. Het probleem is alleen dat er in de omgeving van Utrecht geen verkooppunten met de Lidu Collectie zitten. Het hangt van m'n broer af, hehe, hij moet rijden namelijk! In ieder geval bedankt voor je reactie.

persoonlijk zou ik ook is kijken of je produkten van ProLine kan vinden in je buurt.
vind persoonlijk de produkten van proline erg goed en heb ook ieder jaar zeker weer produkten van hun.
ook kleine potten met erg fraaie uitwerkingen voor weinig centen.
en voornamelijk bestaat hun collectie uit hoofdzakelijk luchtvuurwerk.
ook de pijlen van hun zijn niet duur en klappen hard met mooi effect.

Bedankt voor de tip. Proline staat bij mij wel iets lager op het "wenslijstje". Als ik filmpjes van Proline bekijk valt het mij erg op dat de effecten snel weg zijn. Daar staat dan wel een goede burst klap tegenover, maar als ik de keuze heb tussen een harde knal of mooi siervuurwerk, kies ik toch voor de laatste. Bedankt voor je reactie,

Gr. Koen

KoenL

Registered User
Neem gewoon wat losse cakes van Lesli, pakketten zijn voor nepfreaks.

Waarom zou dat voor nepfreaks zijn? :weird:

Een pakket is samengesteld uit losse cakes, misschien zijn het cakes die niet allemaal los te krijgen zijn maar het zijn wel losse cakes. Ik weet niet of je het sarcastisch bedoeld, zo niet, leg het even uit alsjeblieft.

GMP82

Zilveren Member
Dan ben ik er als "nepfreak" toch aardig trots op dat ik al 2x het bigbox pakket heb aangeschaft.

Een beetje loze opmerking als je het mij vraagt.

Michel_G

Zilveren Member
Dit zou ook mijn keuze zijn geweest inderdaad. Het probleem is alleen dat er in de omgeving van Utrecht geen verkooppunten met de Lidu Collectie zitten. Het hangt van m'n broer af, hehe, hij moet rijden namelijk! In ieder geval bedankt voor je reactie.

Hoe ver is je broer bereid te rijden ? En aan welke kant van Utrecht zit je? (als je tenminste uit Utrecht komt). Zit je een beetje aan de westkant, dan is Zeist misschien nog een optie, daar zit namelijk wel een verkooppunt wat lidu/star verkoopt. Of hij het dit jaar weer voor elkaar krijgt, weet ik niet. Hij gaat niet altijd even goed met de regelgeving om, dus is het elk jaar weer de vraag of hij goedkeuring krijgt om te verkopen. Maar is dus een mogelijkheid misschien.

Bovenaan