Moontan,s verlanglijst 2014-2015

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik denk laat ik ook maar eens mee doen met een verlanglijst.
Toch wel handig zo,n productendatabase.
En de voorpret is zo leuk he? Toen ik twaalf jaar was begon ik al met wensenlijstjes. Nu inmiddels 45 jaar later nog steeds. Niets veranderd

De eerste bestellingen zijn gedaan en betaald.

Zie onderstaande link.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3111

Verder heb ik nog wat dingen van vorig jaar staan.

En ik ga nog meer bestellingen doen uiteraard en richt mijn vizier voornamelijk op de producten van:

Evolution
Lesli
Marijn
Royal
Rubro
Tribal
Wolff
Zena

Mochten jullie nog vragen hebben: vraag maar raak.
Voor commentaar en adviezen hou ik mij gaarne aanbevolen.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Zo word de Beautifull Guilin nog verkocht of had je die nog? Op het youtube account van Zena staat het filmpje al in het "archief".
En de black dragon box lijkt me nog steeds erg mooi! Ik neem aan dat je daar geen 200 euro voor hebt moeten betalen?

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo word de Beautifull Guilin nog verkocht of had je die nog? Op het youtube account van Zena staat het filmpje al in het "archief".
En de black dragon box lijkt me nog steeds erg mooi! Ik neem aan dat je daar geen 200 euro voor hebt moeten betalen?

Goeie vragen. Alles wat in het lijstje staat is met minimaal 30% korting gekocht.
En de Beautifull Guilin komt van de januari actie af. (uitverkoop)

Laatst bewerkt:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Ik heb ook maar eens zo'n lijstje gemaakt, best wat dingen kwamen niet voor in de database.
Maar ik moet nog aardig wat gaten in m'n lijst vullen, en een plan maken.
(Ik heb teveel plannen nl)

pyroknallie

Registered User
das een mooie lijst met producten pyro oom,en goeie variatie aan cakes,waar heb je het dit jaar allemaal besteld staan hele mooie producten bij,
je gaat het druk krijgen met stoken,goed bezig

paulus01

Registered User
Beautifull Guilin is erg gaaf en past in elke show. Wel kort, maar indrukwekkend.
Wat ik nog niet in je lijst terug zie (of denk terug te zien) is een finale? Wat zijn de gedachten daarover?

painkiller

Registered User
Prachtige lijst hoor Fred!
Ik ben ook erg benieuwd wat je in de finale gaat stoppen maar als je nog bij Evolution wilt shoppen gaat dat vast goedkomen.
Wat zou het soms toch leuk zijn om ook de wishlist te kunnen bekijken. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat er nog een flinke lijst onder hangt :happy:

Moontan

Moderator
Medewerker
Beautifull Guilin is erg gaaf en past in elke show. Wel kort, maar indrukwekkend.
Wat ik nog niet in je lijst terug zie (of denk terug te zien) is een finale? Wat zijn de gedachten daarover?

Dank je voor je leuke vraag. In mijn openingspost liet ik al doorschemeren dat mijn huidige lijst alleen artikelen bevat die ik inmiddels besteld en betaald heb. (Vuurwerk Huizen). Mijn wensenlijst is vele malen groter en daar ga ik mij de komende maanden mee bezig houden.

Wat de show betreft: mijn publiek bestaat voor de helft uit vrouwen. En ik hou daar bij de inzet van het vuurwerk rekening mee. Fonteinen, mines en tails.
Wat rustpuntjes in het midden en de finale met veel goud en knal. Woede, Brute en Silver Salute.

Ik zal t.z.t. de opstelling plaatsen hier.

Puur

Registered User
Inmiddels een 3e bestelling gedaan. Dit keer weer bij Vuurwerk Huizen.

Cruel traction Wolff
Threesome Wolff
Joyride Wolff
Speed Wolff
Samurai Wolff
Road Triot Wollff
Red heat Wolff

Blue Thunder Evolution
Diamonds in Gold Evolution
Rainbow Twinkler Evolution
Flying Serpents Evolution

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3111

eh fred...de 25kg regel vergeten?haha
de lijsten zien er goed uit hoor....jij gaat je eigen niet vervelen...:hehe!:

painkiller

Registered User
Wat een prachtige aanvulling, helemaal mijn smaak. De road riot, cruel traction, red heat en joyride komen er bij mij ook zeker bij.

AWG

Registered User
mooi spul heb je op je lijstje staan, je kunt vast niet wachten tot je het op kan pikken...:hehe!:

komt er nog meer bij of heb je nu wel zo,n beetje je budget uitgeput??

Moontan

Moderator
Medewerker
mooi spul heb je op je lijstje staan, je kunt vast niet wachten tot je het op kan pikken...:hehe!:

komt er nog meer bij of heb je nu wel zo,n beetje je budget uitgeput??

*AWG neen ik ben nog lang niet klaar. Ik ben elke dag bezig met lijstjes maken en films en websites aan het bekijken.
Wat ik tot nu toe besteld heb is ongeveer 50% van het budget.
Ik heb gisteren nog een bestelling gedaan bij de Knallende Ketel in Almere (20 producten Vuurwerkmania), die bestelling moet ik nog opnemen in de database. Verder ga ik nog een grote bestelling doen bij de Witte tenten voor MX vuurwerk.

Het is nog nooit zo moeilijk geweest als dit jaar. Het aanbod en kwaliteit is nog nooit zo groot en goed geweest.
Van een aantal importeurs (Lesli,Hoakan e.a.) wacht ik eerst totdat ik de demo,s heb gezien voordat ik bestelling ga doen.

Wordt dus vervolgd.......

Bovenaan