Moontan,s lijstje voor oud en nieuw 2012

Pancake77

Registered User
Had al een beetje verwacht dat het een zieke lijst ging worden :hehe!:

topcakes ertussen, zoals skyscreamers, monsterjam en jaloers!!

Booomy

Registered User
Super lijst Mootan. Allemaal cakes die ik ook zou nemen met zo'n budget :hehe!:. Niks aan toe te voegen. Ben alleen erg benieuwd hoe de Ram en de Leeuw er uit gaan zien in je straat. Verder ook alle top cakes van Royal. Jij gaat je vermaken dat staat vast. Have fun!!!

shinji

Moderator
Medewerker
Tsja, wat moet ik hiervan zeggen. DE lijst van een echte liefhebber. Leuk ook dat je nog steeds wat van Pro-Line neemt, ondanks dat iedereen het afkraakt zit er nog steeds heel goed spul bij. Opvallend dat de Outrageous erbij staat, of had je die al besteld? Ook opvallend is het prijsverschil tussen de Falcon en de Sky Screamers, 2 identieke cakes met 10Euro verschil.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank Rick.
De Proline cakes zoals Mega Steps (up tempo) en best of Seven Rows (salvo,s) koop ik ieder jaar. Die behoren tot mijn standaardaankopen. Outrageous is naar mijn mening een van de beste cake,s in Nederland met prachtige volle boeketten.

shinji

Moderator
Medewerker
Dank Rick.
De Proline cakes zoals Mega Steps (up tempo) en best of Seven Rows (salvo,s) koop ik ieder jaar. Die behoren tot mijn standaardaankopen. Outrageous is naar mijn mening een van de beste cake,s in Nederland met prachtige volle boeketten.

Weet niet of je de Outrageous op de demo in Lopik al gezien hebt, maar die lijkt niet meer op de beauty die het altijd was.

Booomy

Registered User
Shinji heeft wel gelijk wat de Outrageous betreft. Ik herkende hem zelfs niet (en was niet de enige) het leek wel een totaal andere cake. Van die mooie volle boeketten was weinig over.

PyroGuy

Registered User
Heel mooi Fred! Jij kan met een goed geval naar oud en nieuw toe leven denk ik en zal er met een goed gevoel weer uit gaan.

Souflakie

Registered User
Wow, een echte liefhebbers lijst. Daar moet je je wel mee kunnen vermaken lijkt me. Ik neem aan dat je niet alles los gaat schieten maar een paar leuke combo's gaat maken? Ben benieuwd hoe je het aanpakt. Wellicht dat je een tipje van de sluier kunt oplichten?

Bovenaan