Mook en Middelaar

gizmo75

Registered User
vroeger altijd van Azuma, toen waren het mooie showtjes.

Het zijn nog steeds prima showtjes hoor daar in Cuijk. De schietlocatie is aan de kant van Mook en Middelaar maar het vuurwerk maakt onderdeel uit van de Vierdaagsefeesten in Cuijk. De show zelf wordt dus ook opgebouwd voor het publiek aan de kant van Cuijk. Waarom is dat belangrijk? Je kunt niet zomaar even naar de andere kant want de Waal ligt er tussen... :hehe!:

Beelden van vorig jaar:

Dahustla

Registered User
@gizmo75

Klopt niet helemaal wat je zegt. Het is namelijk niet de Waal, maar de Maas. En je kunt vanuit Cuijk met het pondje oversteken. Maar het is idd beter dat je aan de kant van Mook/Middelaar/Milsbeek gaat staan. Minder druk en geen last van vervelende mensen of lichten :D

magnolia

Registered User
zozo die show word wel druk bezocht .
best logisch want die show is absoluut niet mis .
dergelijke shows kom je niet gouw meer tegen .
je ziet steeds vaker dat een show met 1.4 geschoten word en dat maakt dergelijke shows als deze wel special .

gizmo75

Registered User
Ik blijf me als ik eerlijk ben elk jaar maar weer in positieve zin verbazen over de omvang van deze show. Ook al was het deze keer niet mijn beste "film-performance", deel ik toch graag mijn filmpje van deze show gemaakt vanaf de Maaskade aan de kant van Cuijk:

Bovenaan