Mooiste cakes 2011-2012

Gertjanberg

Registered User
Hallo iedereen! oud en nieuw is weer achter de rug en we hebben weer veel cakes de lucht in geknalt! welke vond jij erg mooi of viel je gewoon op? vertel het hier.

mijn mooiste cakes waren:

- las vegas
- mayday
- temple of stone
- hot chains
- exploding box
- fantasy(evolution)
- crossing crosette
- panter

er waren nog veel meer mooie cakes maar deze sprongen er bovenuit

SQUEAK!

Registered User
Absolute toppers waren voor mij Hoogmoed, Wil Wil Wel en Zware Jongens van Marijn en de Outblast en Delta Devil van Hardix.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mooiste? pff, die lijst is echt te lang.
De aller-mooiste was voor mij de Lights of Heaven van Royal & Orthen (Evolution). Niet dit jaar, maar over altijd.
Gisteravond laat geschoten per 2. Zeer stijlvolle en ronde multi-colour peonies met een leuke minetje eronder.
Heel vlak daaronder kwam de Jaloers. Dan een tijdje niets, en dan een hele reut cakes die echt mooi zijn. Op een demo valt de Glorious van Wolff dan tegen met z'n kleine mines, maar op een meter of 3 is zelfs deze goekope cake prima te doen.

stavros

Registered User
Mijn mooiste waren de
- crackling chrysantium
- hydra E
- fear

=> zena BE assortiment (daar ik in Belgie woon)

Bomber68

Registered User
Wordt een lange lijst als ik alles neer moet zetten, dus dan het allerbeste er maar ff uitpakken.
- In ieder geval de Blue en Red Crystal. Wat een mooie waaiers zijn dat!
- Kamuro Finale en Brocade Finale van Showtime. Geweldig tempo, grote effecten.
- De Mayday van Wolff vond ik ook super. Een cake die echt ff heel anders was en daardoor supergaaf.
- Als budgetblokkie vond ik de Pontificaal van Lesli een heel gaaf ding. Voor zo weinig geld zoveel moois!

Laatst bewerkt:

RowdyO

Banned
heavy legends 16 sh
" 25 sh
fusion
crackeling meteors

heron cake 16 17

de rest van de cakes vielen me ook zeker niet :)

cootje79

Registered User
Vuurwerk met een kroon was de mooiste van de avond. Kort daarna Mayday, The Cube, Sniper, Heavy Legend 49s... en de Titanium Salute (2x) als afsluiter van de avond.

Uutgrunn

Registered User
1. Secret Salute van Rubro
2. Heavy Legend serie van Rubro
3. Wil Wil Wel van Marijn,
4. Flying Coal van Royal,
5. Monsterlijk mooi! van Lesli
6. Heavenly in your eyes van Lesli
7. Hoogmoed van Marijn

Laatst bewerkt:

VvanVuurwerk

Registered User
Voor mij ook de hydra A.. Grote volle boeketten schoot hem na de Wodka blue van Bon (ook zeker geen verkeerde cake!) maar deze ging er toch nog duidelijk over heen.

olaf81

Registered User
Mystic purple van Chinred...(wat een tempo,harde knallen en fraaie uitwerking.)
China Saluut100 shots van Chinared...(harde knallen en strakke finale.)
Sound Barrier van Lidu...(gaat een tikkie harder dan de Silver Salute.)

painkiller

Registered User
In willekeurige volgorde:
Wil wil wel (Marijn)
Zware jongens (Marijn)
Delta Devil :lub: (Hardix)
Hydra A+G (Original Be)

Nog wel een paar mooie cake's gezien maar deze sprongen er echt met kop en schouders bovenuit.

Souflakie

Registered User
De beste cake die ik dit jaar heb geschoten was zonder twijfel de Mayday. Wat is dat een geweldige cake zeg. Die gaat zeker op mijn lijst voor volgend jaar.

Daarnaast waren er nog genoeg goede tot zeer goede cakes bij waaronder de Tweelingen, Wodka Blue en Treasure Island (in combo geschoten). En daarnaast bevielen de Hydra en Midgaard en Chrackling Chry van onze zuiderburen.

NB. Daarbij wel in aanmerking genomen dat enkele potten uit de Hydra Serie weinig constant waren in hun snelheid zodat sommige potten in 10 seconden klaar waren en anderen in 25 seconden. Boeketten en burst waren wel top.

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
De mooiste cakes van gisteravond waren voor mij.

* Vuurwerk met een kroon
* Swirling Daisy
* Silver Willow
* Hoogmoed

Tegenvallers vond ik dit jaar

* Crackling meteors ( bijna geen crackling gehoord )
* El dorado ( ging heel anders dan op het filmpje namelijk zachte crackling en vreemd boeket maar geen palm )

De crossette Queen vond ik geen tegenvaller maar de crosettes waren ver te zoeken.
Het goud in deze cake is wel erg mooi maar de crosettes waren bij mij palmen met rode tips.

Verder prima avond gehad met heerlijk weer enigste minpuntje was mijn schietkistje die weigerde.
Waarschijnlijk de ontekingen niet goed aangesloten want met het kistje is niks mis.
Het was ook donker op het moment van voorbereiden door tijdgebrek.

nismo

Registered User
Ik vond het mooiste wat ik had, de knallteufel (Helios)en de pyro meteorite (helios) was zeer verast.Veder vielen de blitz knatterballe ook niet tegen.

Dennis010

Registered User
De big gold crystal van Cafferata. Waarom nog profblokken proberen te krijgen in de illegale handel?? Wat een topprodukt was dit zeg.144 schoten over 4 cakes die makkelijk te koppelen zijn in de doos. Mooie waaiers, grote boeketten, dikke bursts...in een woord geweldig!!!

Blakestone

Registered User
Ik had 16 potten van Royal bij mijn collectie zitten, daarnaast had ik de panter van Wolff en nog een paar andere potten zoals de Event cake no.2 en 3, wat voor mij de mooiste was zou ik zo echt niet meer weten, ik had er eigenlijk weinig slechte potten tussen zitten.
Maar 1 van de toppers was voor mij toch wel vuurwerk met een kroon, mooie heldere kleuren, echt een goede harde burst en grote boeketten.
Verder blijft de Panter toch wel 1 van de mooiste cake's van wat in nederland verkrijgbaar is die ook elk jaar weer in mijn collectie zit.
De Thunderstruck van Hardix vond ik ook een echte topper, wat een harde dreunen kwamen daar van af, deze presteerd mischien wel net zo goed als de Silver Salute.
Een tegenvaller vond ik de Space Temple van Royal, misschien had ik er iets teveel van verwacht, de staarten had ik iets groter verwacht en de boeketten klapten niet goed uit elkaar waarbij de burst mij ook tegenviel.
Het is zeker geen slechte cake, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

thunderboy

Registered User
1. Fearless Freak (Zena vuurwerk) Wat een gave bak, dikke salvo's en felblauw met goudeffekten
2. Inglorius Bastard (Zena vuurwerk) Dikke bak met hoge mines, goud, blauw, grote boeketten
3. Mjolnir Niet normaal 8 van deze tegelijk de hele stoep trilde, erg hard!
4. Caldera 3 op een plank in w-shape, geweldig was het wat een snoeiharde crackling
5. Sick 6 (Zena vuurwerk) de beste shocks van 2011, ook de pijlen waren erg goed

Bovenaan