mooie sierblokken 1.4G

elmo

FPM Moderator
Wie kan er vertellen wat mooie blokken zijn in de klasse 1.4G?
Ik hou van Crackling,Knal,Goud effecten,Gold-silver Tail,e.d.,wie weet er wat.

Ik heb al tig foto's bekeken maar je ziet byna nergens de klasse op staan.

HardCorDenHaag

Registered User
Ik had gebeld met Alpeco en daar zeiden ze tegen mij dat de blokken tot 30mm in de klasse 1.4 vallen.

Hoop dat je hier voldoende aanhebt.

Grtzz

elmo

FPM Moderator
HardCorDenHaag zei:
Ik had gebeld met Alpeco en daar zeiden ze tegen mij dat de blokken tot 30mm in de klasse 1.4 vallen.

Hoop dat je hier voldoende aanhebt.

Grtzz

Hier heb ik wel wat aan,bedankt

sjemmie

Registered User
En ik zou hier graag even op in willen haken, ivm de klasses bij alpeco.

Gezien de vraag en discussies over de Weco oriental celebration en de 4" bolpijlen van Ariana250.

Deze wil ik nu graag dit O&N bemachtigen.

Vallen deze 2 ook in de klasse 1.4G?

Gezien de omvang en gewicht van de oriental + ariana.

mvg,

Sjemmie :w

Mantronix

Registered User
De Ariana 250 zowiezo niet, de Oriental Celebration zal door de grote massa poeder waarschijnlijk ook 1.3 zijn. Dit laatste weet ik echter niet zeker.

Anthony_bomb.

Registered User
De 100sh. blokken met 30mm kaliber vallen zoiezo onder de 1.4
En dat zijn (geloof ik) 5 verschilende..
Uit mijn hoofd:

-Silver crown with silver tail
-Golden crown with golden mine
-Grand crackling with crackling mine
-Red palm with green glittering
-Color crossette with color mine

Correct me if wrong :)

Firespree

Registered User
Hier in deze thread staan alle blokken die op het moment dat tony bij alpeco was verkrijgbaar waren plus nog een aantal
Transportvergunning alpeco
Hopelijk heb je daar wat aan zijn er wss nog wel een aantal,,,, maar daarvoor moet je bij alpeco zijn...
:w

ruben.B

Registered User
nu mag alpeco nog maar tot 30 mm verkopen
dus als je gewoon kvk hebt mag je alles kopen
alleen wat ze nu over hebben mogen ze nog verkopen ..

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb vandaag 40 mm blokken gekocht dus 30 mm maximaal klopt niet.
Ook zijn er voor enkele weken terug 2 inch blokken verkocht.

Het blijft leuk. Jullie zijn zogenaamd overal van de op de hoogte maar dan toch hier slapende honden wakker maken. Ga zo door , ga zo door..

NLsandman

Registered User
Het blijft leuk. Jullie zijn zogenaamd overal van de op de hoogte maar dan toch hier slapende honden wakker maken. Ga zo door , ga zo door..

Doe AUB niet zo naief, dacht je nu werkelijk dat de slapende honden al lang niet wakker zijn, als je zo denkt kun je beter de hele website opdoeken, het is 1 bron van informatie.

Maarja, ga zo door, ga zo door..........

Tony

Administrator
Medewerker
Doe AUB niet zo naief, dacht je nu werkelijk dat de slapende honden al lang niet wakker zijn, als je zo denkt kun je beter de hele website opdoeken, het is 1 bron van informatie.

Maarja, ga zo door, ga zo door..........

Ik denk dat ze minder weten over dat soort dingen dan jullie denken. Ik snap het niet, Alpeco verkoopt ze terwijl dit eigenlijk niet hoort en jullie weten dit allemaal want het is niet sinds gisteren dat dit regeltje er bij Alpeco ingebracht is, waarom willen jullie dat allemaal zo GRAAG vertellen??!!!

Ik heb geleerd om juist over dat soort dingen me mond te houden. Maar goed, als volgend jaar er een nieuw probleem rijst bij de vuurwerk winkels in het buitenland zien wij hier wel weer de vragen hoe dat nu komt...

kees

Registered User
Weet iemand misschien of het blok 100 shots color crosette with mine nog steeds zo snel wegschiet, heb een filmpje van fpm gezien waarin het blok binnen 10 seconden weg was. Was dit een productie foutje? en zo ja zijn deze blokken daarna aangepast. gr

Bovenaan