Mooie gekleurde rook finale
dinant Registered User 23 februari 2013 #5 We gaan gewoon door ...misschien een ideetje voor Koninginnedag op de dam (enkel oranje)
R RickGAE Registered User 24 februari 2013 #8 Zijn die dingen ook in nl te koop? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
T tristen Registered User 26 februari 2013 #9 rickagovv zei: Zijn die dingen ook in nl te koop? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk Klik om te vergroten... Lesli Vuurwerk heeft een aantal daylight producten. Royal Fireworks heeft ook een singleshot met rook. Met de inhuldiging van de Koning, rood-wit-blauwe rook en oranje!! Laatst bewerkt: 26 februari 2013
rickagovv zei: Zijn die dingen ook in nl te koop? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk Klik om te vergroten... Lesli Vuurwerk heeft een aantal daylight producten. Royal Fireworks heeft ook een singleshot met rook. Met de inhuldiging van de Koning, rood-wit-blauwe rook en oranje!!
R RickGAE Registered User 26 februari 2013 #10 tristen zei: Lesli Vuurwerk heeft een aantal daylight producten. Klik om te vergroten... Hoe heten die van Lesli? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
tristen zei: Lesli Vuurwerk heeft een aantal daylight producten. Klik om te vergroten... Hoe heten die van Lesli? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
smilli FPM Filmer 26 februari 2013 #11 http://www.freakpyromaniacs.com/products/importeur/66/Lesli-Vuurwerk/179/