Mooie aanbieding! Meteen maar besteld.

explosio

Registered User
Ben super happy met die mooie aanbieding van Zena. Het pijlenpakket Light-year van Thor voor maar €19,95! Ben er verder helemaal nog niet uit wat ik op mijn lijstje zet dit jaar, maar van deze alvast 2 pakken besteld voordat ze straks uitverkocht zijn.

Heb gelezen en gezien dat dit goeie 40 grams pijlen zijn, haast niet te geloven voor die prijs zeg!!

Vergeet ik er nog bij te vertellen dat ik er gratis een pakje Sick 6 rockets bij kreeg, nou alleen nog antwoord krijgen of dat niet vervalt als ik meer bestellen wil en weer gratis vuurwerk bovenop de bestelling krijg.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooi man. En meestal is het zo dat je per bestelling een los gratis product kan scoren. Dat is ook de reden dat ik er soms voor kies om een bestelling te splitten. Liever 2 keer een leuk goedkoop product dan 1 keer een iets duurder flut product!

explosio

Registered User
Ik bestel meestal bij 3 of 4 verschillende leveranciers bij mij in de buurt. Lesli, Cafferata, wolff, soms weco en daar doe ik ook aan bestellingen splitten als ik het leuke producten vind die ik dan cadeau krijg. Ik heb alleen geen ervaring met bestellen bij Zena en heb eigenlijk het idee om later nog wat cakes te bestellen, zoals de matrix, golden box, hexagon en big 5, zijn mooi en goed geprijsd. Afwachten maar.

Bovenaan